Gå til innhold

større mage etter p-pillebruk

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

begynte på p-piller for en stund siden og har oppdaget at jeg har fått større mage (ser ut som fett), men har veid meg og jeg veier like mye som før jeg startet på pillen. har dog en del oppblåst mage, og det kan godt hende at det er luften som gjør magen større, men det ser jo ut som fett/slappere mage? :klø: veier luft (i magen) noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Større vannansamling i kroppen av p-pillebruk. Altså du har mer vann i kroppen enn før. Men det er bare bra å være litt kamel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg la ikke på meg, men jeg merket også at jeg fikk større mage. Det var ikke fett, det var som om den hadde blitt større fra innsiden. :oops: Jeg fikk også andre bivirkninger i tillegg, så jeg sluttet med pillen. Magen ble mindre etter litt over et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg la ikke på meg, men jeg merket også at jeg fikk større mage. Det var ikke fett, det var som om den hadde blitt større fra innsiden.  :oops: Jeg fikk også andre bivirkninger i tillegg, så jeg sluttet med pillen. Magen ble mindre etter litt over et halvt år.

etter et halvt år?? det var lang tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

etter et halvt år?? det var lang tid :(

Jeg er ikke helt sikker på om det skyldtes p-pillene, men magen ble normal etter at jeg sluttet, selv om det tok lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...