Gå til innhold

Dermalogica/uren hud - når kan man forvente resultater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Dermalogicaprodukter for uren hud i snart en måned nå, og synes at huden min oppfører seg litt merkelig - den har vel egentlig ikke blitt verre eller noe sånt, men det er akkurat som om den ikke forandrer seg så mye som den gjorde før...?

Har alltid hatt litt uren hud, ikke så veldig store problemer, men som oftest en kvise eller tre i tillegg til sorte prikker, spesielt rundt nesen og haken. Kvisene pleide å komme fort og forsvinne fort, men nå er det akkurat som om de ikke vil forsvinne, huden står liksom på stedet hvil.

De er for så vidt ikke så veldig irriterende eller vonde, men jeg lurer på om noen vet hva det kan komme av at huden ikke ser ut til å forandre seg så veldig..

Hvis noen lurer, så bruker jeg:

Anti-Bac Skin Wash (brukt siden sommeren)

Multi-Active Toner

Active Moist

Medicated Clearing Gel (på problemområder).

(Det er selvfølgelig en viss sjanse for at jeg har hengt meg litt mye opp i huden min i det siste og gjør dette litt større enn det egentlig er, men har litt forventninger til såpass dyre produkter...)

Takknemlig for svar :)

Dette ble jo rene avhandlingen, skulle ikke være så langt egentlig :o

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Min første tanke er at Anti-bac kan være altfor sterk til deg. Jeg hadde nokså fet hud, men den var katastrofe for meg. Gjorde bare huden verre, fikk plutselig kviser! Den må være beregnet for ekstrem uren hud.

Liker Dermal clay bedre...men den er også litt for sterk om vinteren. Leter fortsatt etter gralen ;)

Gjest Aurélie
Skrevet

Jeg bruker Special Cleansing Gel, den funker kjempebra for min blandingshud (fet i t-sonen og normal ellers). Den ble vel også kåret til fjorårets beste rens for kombinasjonshud av et eller annet fremstående kvinneblad. Sånn apropos :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...