Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er etterhvert blitt ganske grundig eksponert for reklamen om spansk gryte fra Toro. Kansje jeg ubevisst tror dette er noe kjølige blonde damer spiser mye av. Hvor mye tror du Toro har betalt KG for denne reklamespotten til nå? Jeg tipper 5 siffer.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 O.O Hvilken banner-reklame får du øverst på forum.kvinneguiden.no?
Gjest Moonshadow Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Har heller ikke sett den. Har ikke reklame overst jeg
Maetzii Skrevet 18. mars 2005 #5 Skrevet 18. mars 2005 Jeg hadde, inntil du opplyste om den, ikke fått med meg hva reklamen var for. Men da jeg hadde lest innlegget ditt måtte jeg se øverst på siden - og ganske riktig, jeg har samme reklamen. Og jeg har sett den MANGE ganger. Heldigvis er hjernen min forsynt med et teflonbelegg der reklamen egentlig skulle festet seg. Nå har jeg sett på reklamen i et halvt minutt og den går meg allerede på nervene :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #6 Skrevet 18. mars 2005 Spansk gryte du liksom Har Toro tatt sin italienske gryte og byttet ut pasta med ris også er den plutselig spansk
Gjest Catwoman Skrevet 18. mars 2005 #8 Skrevet 18. mars 2005 O.O Hvilken banner-reklame får du øverst på forum.kvinneguiden.no? blingset litt på hovedinnlegget, og frosto det som om du ment epå tv. :oops: Men sjekket nå, og nei det er ingen toro reklame hos meg, det er ingen reklame i det hele tatt, bare et stort blankt felt på toppen.
@riel Skrevet 18. mars 2005 #9 Skrevet 18. mars 2005 Toro reklamen er jo der som oftes da. Hvis du går inn på anninsere linken ser du hva prisen på dominanseannonsen er.
Gjest Catwoman Skrevet 19. mars 2005 #10 Skrevet 19. mars 2005 Har jeg et filter mot reklame tro? sidne alle har reklame på topen untatt meg? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå