erikhansen Skrevet 15. april 2019 #21 Skrevet 15. april 2019 1 minutt siden, Perle skrev: Dette hore/madonna greiene er så tragisk. Ser dette mye her inne på KG. Må minne meg på at kg ikke er virkeligheten, og at menn jeg omgåes ikke henger inne. Ja, det må du gjerne tro. Det er nok flere menn som har en annen side en hva du ser og ønsker å se. 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #22 Skrevet 15. april 2019 5 minutter siden, erikhansen said: Elsker å bli sugd, men det er kun ei av de som jeg har vært sammen med som har tatt satsen i munnen. Hun var fantastisk til å suge, men ikke ei som du ville giftet deg med. Hvorfor ikke? Anonymkode: 95ed3...176
erikhansen Skrevet 15. april 2019 #23 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Anonymkode: 95ed3...176 Hun var fryktelig sjalu.
draug 75 Skrevet 15. april 2019 #24 Skrevet 15. april 2019 Det spesielle med oralsex der kvinna tar spruten i munnen (og svelger) er at det er så og si den eneste tilfellet en mann passivt kan gi seg hen i utløsningen. Ellers er mannen aktiv og dermed på et vis distrahert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå