AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #21 Skrevet 11. november 2018 Det hender jeg runker i skogen eller ved vann/sjø som en del av treningsturen. Det hender og at jeg tar deler av løpeturen i skogen naken 😆 Selvfølgelig i områder der det er lite eller ingen folk. Anonymkode: 4f5b3...439
Kaffefrøken Skrevet 11. november 2018 #22 Skrevet 11. november 2018 Sex ute i naturen er herlig, men har aldri onanert. 🤔
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #23 Skrevet 11. november 2018 Får ofte orgasmer ute.. Når jeg tenker på det hadde det vært en drøm å møte på en deilig naken gutt i skogen haha, og få se på han runke og kanskje overraske han. Men slike ting forblir som oftest i fantasien, og er vel som oftest eldre menn jeg ikke hadde vært interessert i som holder på slik. Anonymkode: 94f0c...345 1
Isambard Skrevet 11. november 2018 #24 Skrevet 11. november 2018 Ikke noe for meg. Har også hatt sex i naturen og det var ikke noe særlig. Tenkte bare på mygg og andre turgåere. Det ble bare om å gjøre å bli ferdig. Når det gjelder onani deler jeg Egil Hegerbergs bekymring rundt det å spre menneskelig dna i naturen. Hva om det oppstår krysning mellom menneske og busk f.eks? 😛
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #25 Skrevet 11. november 2018 Har ikke onanert, bare hatt sex med en mann, men det var herlig, så det gjentar jeg gjerne. Anonymkode: 15641...aa3
Hr. Aktiv Skrevet 11. november 2018 #26 Skrevet 11. november 2018 2 timer siden, Isambard skrev: Ikke noe for meg. Har også hatt sex i naturen og det var ikke noe særlig. Tenkte bare på mygg og andre turgåere. Det ble bare om å gjøre å bli ferdig. Når det gjelder onani deler jeg Egil Hegerbergs bekymring rundt det å spre menneskelig dna i naturen. Hva om det oppstår krysning mellom menneske og busk f.eks? 😛 Det er nettopp der uttrykket "full busk" kommer fra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå