Gå til innhold

Onanere ute i naturen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er et aktiv friluftsmenneske å pleier ofte å gå lengre og korte turer i skog, mark og av og til fjellet. Jeg blir ofte yr og kåt når jeg er i ett med naturen. Å sitte alene å nyte stillheten å onanere er noe helt annet enn å onanere hjemme. Er liksom noe eget. Sørger selvfølgelig for at jeg er alene... Synd det er blitt kaldere nå. Et det flere som blir kåte og onanerer ute i naturen?

Anonymkode: 6ec1a...905

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig godt i det du sier der,så ja absolutt. Har gjort mye av det i sommer.

Skrevet

Jeg har fått oppleve sex ute i naturen en gang, helt fantastisk! Utenom at barnålene stakk 😛 

Hadde håpet å få oppleve det igjen, men sjansene er små. 

Skrevet
39 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg har fått oppleve sex ute i naturen en gang, helt fantastisk! Utenom at barnålene stakk 😛 

Hadde håpet å få oppleve det igjen, men sjansene er små. 

Det er det ja ! Noe virkelig spesielt og ekstra godt og pirrende med det :)    Hvorfor ser du sjansene som små til å få oppleve det igjen da ? Er jo bare å gå ut og slå seg løs det :P

• Liker 1
Skrevet

Bare ikke gjør det på Karmøy, for da blir du stemplet som morder visstnok.

Anonymkode: 4de19...4fe

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, Trøndermann skrev:

Det er det ja ! Noe virkelig spesielt og ekstra godt og pirrende med det :)    Hvorfor ser du sjansene som små til å få oppleve det igjen da ? Er jo bare å gå ut og slå seg løs det :P

Fordi vi er 2 stykk i forholdet, med ganske vonde ryggskader, som ikke blir bedre av å gå tur i terreng ;)

Skrevet
2 minutter siden, SlemUlv skrev:

Fordi vi er 2 stykk i forholdet, med ganske vonde ryggskader, som ikke blir bedre av å gå tur i terreng ;)

Da forstår jeg vet du :)

Skrevet

Det godt det er flere enn meg😗

Ts

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er naturist og ekshibisjonist. Jeg kjenner meg godt igjen i HI.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er et aktiv friluftsmenneske å pleier ofte å gå lengre og korte turer i skog, mark og av og til fjellet. Jeg blir ofte yr og kåt når jeg er i ett med naturen. Å sitte alene å nyte stillheten å onanere er noe helt annet enn å onanere hjemme. Er liksom noe eget. Sørger selvfølgelig for at jeg er alene... Synd det er blitt kaldere nå. Et det flere som blir kåte og onanerer ute i naturen?

Skikkelig digg..

Anonymkode: db48b...75d

Skrevet
3 timer siden, SlemUlv skrev:

Litt rart da de fleste blir bedre i ryggen ved å gå i naturen. Det er mykt å ulent terreng hjelper å bygge opp støttemusklatur i ryggen slik at mange typer ryggsmerter vil bli bedre eller kansje forsvinne over tid.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Litt rart da de fleste blir bedre i ryggen ved å gå i naturen. Det er mykt å ulent terreng hjelper å bygge opp støttemusklatur i ryggen slik at mange typer ryggsmerter vil bli bedre eller kansje forsvinne over tid.

Om det er muskler som er problemet er jeg enig. Men det er ikke våre.. Jeg har fått beskjed om at jeg kan bli veldig mye verre, av å gå i ulent terreng, så jeg hører på spesialistene jeg :)

• Liker 2
Skrevet

Yepp, natur-runker her... Er så utrolig deilig å ta en joggetur, ta en avstikker utenfor stien og bare kaste klærne. Stort sett blir det en kjapp en, noen ganger er det bare deilig å bare være naken. Hadde en tur i sommer langs sjøen, fant et svaberg, kledde av meg og bare stod der et sted på sørlandet. Hadde god utsikt til både båtliv og andre gående.

I Danmark kastet jeg klærne i sanddynene over en strand, så utrolig digg. Er en liten skapnudist, liker tanken å være naken i det fri. Men har aldri vært på en nudiststrand enda, men kanskje til sommeren??

Anonymkode: 82a82...74b

Skrevet

Bare hold deg lengst mulig vekk fra oss andre som "bare er ute på tur" og gjerne har med barn.

Anonymkode: bda41...9e2

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare hold deg lengst mulig vekk fra oss andre som "bare er ute på tur" og gjerne har med barn.

Alltid!! Er en sjenert ekshibisjonist.... Har alltid full oversikt over der det kan komme folk, evt går langt unna stiene bak busker, steiner osv...

Anonymkode: 82a82...74b

• Liker 1
Skrevet

Sikkert mange som gjør det. Jeg var på telttur med noen venner nå i sommer. Tilfeldigvis så jeg en av mennene gjøre det. Absolutt ingen blotter type. Heldigvis tror jeg ikke at han så meg. Det var tidlig på morgenen og han hadde gjemt seg godt bak en stein. Jeg kom tilfeldig forbi og skimtet hva som skjedde da jeg var på leting etter et passende sted å gå på do.

Anonymkode: af65e...419

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 30.9.2018 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Hvilken formaning da.

Anonymkode: 91c2a...929

• 2 uker senere...
Skrevet

Alt er mye bedre ute i naturen. Men føler meg kun trygg når jeg er på en øde holme på havet, da kan vi høre om en båt nærmer seg, der har jeg/vi gjort mye forskjellig.

Skrevet

Har aldri turt. Om jeg så var midt inni svarteste skauen, mutters alene, så vet jeg at med min flaks kan du ta en god faen på at i det jeg vipper ut luringen så kommer det noen. :P 

• Liker 3
Skrevet

Mange ganger, blowjobs på kjæresten også.

Anonymkode: 8d7fc...574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...