Samantha Skrevet 18. mars 2005 #21 Del Skrevet 18. mars 2005 Det her burde visst vore en egen tråd det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #22 Del Skrevet 18. mars 2005 alle guttene jeg har vært med har hvertfall digget detmaks, og komplementert meg på det området. De elsker våtheten, og det å kunne "drikke" av meg som de sier. ... eh... :o :-? nå blir det lenge til jeg skal spise middag, iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. mars 2005 #23 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har aldrig hørt om en mann som ikke elsker at jenta blir skikkelig dryppende våt under sex, men det var jo litt artig å skrive drikke da, jeg ble litt sånn Men folk er sikkert mer enige her enn det ser ut til, egentlig Jeg tenner på å ha sex ute jeg, også å gå uten truse i den rette situasjonen. Men tror mange menn synes at trusen under skjørtet, som skjuler xxx, også er rå sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 19. mars 2005 #24 Del Skrevet 19. mars 2005 Når tråden først har sklidd ut slik den har... Det er faktisk veldig sunt for oss jenter å gå uten truse. Understellet har veldig godt av det! Det var det en (kvinnelig) lege som fortalte meg. Soppinfeksjon blir i hvert fall et mindre problem. Det er da ikke mer enn hundre år siden det ikke var vanlig med truse? (Litt på tynn is her, men vet at det ikke er flere hundre år i hvert fall). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2005 #25 Del Skrevet 19. mars 2005 Klarer ikke gå uten truse, hvis jeg hadde gjort det en dag jeg var med typen hadde løpet vært kjørt osv, for da blir det jo så ekkelt rett på buksa fysj og føy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. mars 2005 #26 Del Skrevet 19. mars 2005 Klarer ikke gå uten truse' date=' hvis jeg hadde gjort det en dag jeg var med typen hadde løpet vært kjørt osv, for da blir det jo så ekkelt rett på buksa fysj og føy [/quote'] Hadde nok ikke likt å gått uten truse i bukse nei, ser egentlig ikke hensikten med det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2005 #27 Del Skrevet 19. mars 2005 Har hørt om glidelåspulere, så kom til å tenke på dem Ikke hadde jeg turt under skjørt heller, kaldt jo! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. mars 2005 #28 Del Skrevet 19. mars 2005 ække kaldt på sommern da, er deilig på sommern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2005 #29 Del Skrevet 19. mars 2005 fikk urinveisinnfeksjon 2 ganger i fjor sommer for det var så kaldt :oops: Og med det været vi har nå, snø midt i mars, blir det vel is på sjøen til juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. mars 2005 #30 Del Skrevet 19. mars 2005 Har hørt om glidelåspulere' date=' så kom til å tenke på dem [/quote'] :o Det har jeg ikke hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 19. mars 2005 #31 Del Skrevet 19. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 21. mars 2005 #32 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg liker å gp truseløs om sommeren, men det er da litt problem med at tassen vil vise som en bul. Må vurdere hva skjørt jeg bruker og om det er fare for at den "livner" til der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernie Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #33 Del Skrevet 22. mars 2005 Truseløst er deilig for begge, og på sommeren går jeg også ofte uten truse om jeg har litt vide bukser. Det er deilig å slippe tøy som klemmer rundt de edlere deler. Sånn sett er jeg overbevist om at det er sunt for menn også å la kjønnsorganene slippe litt fri. På sommeren bader vi ofte nakne, og hjemme er vi ofte naturister om vi er alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #34 Del Skrevet 22. mars 2005 Til deg som tror at utflod og fittesaft er det samme. Kanskje du skal slå opp litt om hvordan kvinnekroppen funker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #35 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg bruker kun truse når jeg har mensen jeg... Aldri ellers. For klaustrofobi av truser... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREDATOR Skrevet 26. mars 2005 #36 Del Skrevet 26. mars 2005 Noe av det mest sexy jeg vet er når kona går uten truse. Det være seg om vi er ute på byen eller i selskap etc. Om sommeren i kort skjørt og topp og om viteren gjerne med strømper med strømpeholder. Hun liker at jeg tenner på det og dessuten synes hun det er behagelig. Flere som har det slik? jeg tenner noe enormt på det, men desverre for min del liker ikke kona og gå uten... Synes det er pirrende, får noen tanker som jeg ikke vil nevne her inne når jeg tenker på ho som truseløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #37 Del Skrevet 26. mars 2005 Truseløs med eller uten safter, jeg tenner på hender. Mannehender som kan ta på meg og gjøre alt jeg ønsker! Fikk forresten en assosiasjon til George i "Seinfeld" som var håndmodell, det er ikke hans hender jeg tenner på he-he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #38 Del Skrevet 26. mars 2005 Apropos truseløs, min mor sa alltid at man bør ha rene sokker og ren truse på seg. For man vet aldri hva som skjer. Tenk om man ble lagt inn på sykehuset og var truseløs, det ville være litt :oops: (hvis man ikke var døende, da spiller vel ikke litt saft og/eller boller noen rolle). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #39 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg gikk uten truse i går. Forfriskende for vårt sexliv i alle fall. Min mann ble helt vill. Vill mann er lik vill kone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. mars 2005 #40 Del Skrevet 27. mars 2005 ville ikke blitt flau om jeg kom truseløs til sykehus, på lik linje med at jeg ikke synes det er flaut å komme barbert (som jo også viser fremmede litt om at jeg er ett seksuellt vesen) til gynekologen. om man ikke synes det er deilig/behagelig eller ok å gå truseløs, så lar man jo bare vær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå