Ernie Skrevet 17. mars 2005 #1 Del Skrevet 17. mars 2005 Noe av det mest sexy jeg vet er når kona går uten truse. Det være seg om vi er ute på byen eller i selskap etc. Om sommeren i kort skjørt og topp og om viteren gjerne med strømper med strømpeholder. Hun liker at jeg tenner på det og dessuten synes hun det er behagelig. Flere som har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. mars 2005 #2 Del Skrevet 17. mars 2005 jeg og min kjære går ofte uten truse. gjerne samtidig. da føler vi oss sexy da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 18. mars 2005 #3 Del Skrevet 18. mars 2005 Å gå uten truse er ekkelt synes jeg. Føler meg klam ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 18. mars 2005 #4 Del Skrevet 18. mars 2005 Å gå uten truse er ekkelt synes jeg. Føler meg klam ! Det er jeg helt enig i. Det er også ganske ekkel å vite eller høre om andre som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. mars 2005 #5 Del Skrevet 18. mars 2005 pøh, hadde jeg enda hatt en type så ville jeg kanskje gått uten truse, men inntil da så velger jeg å ikke fryse der nede :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. mars 2005 #6 Del Skrevet 18. mars 2005 Dette må være et kremeksempel på hvordan tråder på seksualitet sklir ut! Trådstarter spurte "hva tenner du på?" og fortsatte med å fortelle hva han tenner på. Ingen av de som har skrevet innlegg har svart på spørsmålet hans, men derimot kritisert hva han tenner på... PS: Ironisk nok svarer ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. mars 2005 #7 Del Skrevet 18. mars 2005 Flott at dere begge tenner på det. Selv har jeg ikke forsøkt, men det er jo snart sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #8 Del Skrevet 18. mars 2005 Folk som går uten truse (jenter altså) må jo være tørre som en ørken der nede. Hvis de i tillegg blir kåte av å gå uten truse må de da ha store problemer? Jeg vil hvertfall ikke gå rundt med fittesaft rennende nedover låra, så jeg har truse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. mars 2005 #9 Del Skrevet 18. mars 2005 på sommeren, når skjørt med litt lengde på kommer frem igjen, så synes jeg det er herrlig å gå truseløs! og har jeg kjærste, så pleier det heller ikke være noe minus. for min del, selv om jeg ikke er tørr som sahara når jeg er kåt, så er jeg sjelden så våt at det renner av meg når jeg tusler rundt uten å være i seksuell situasjon, så jeg trenger ikke truse for at "saftene mine" ikke skal renne nedover låra! trenger det heller ikke når jeg blir litt kåt, saftene mine har det med å holde seg der de skal være, ikke renne nedover, ihvertfall ikke så lenge jeg bare er kåt. dere som synes det er så grisete, er dere konstant våte i trusa dere eller? siden dere renner så fælt at dere må ha truse for å stoppe det mener jeg? må jo være vått der nede støtt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. mars 2005 #10 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg vil hvertfall ikke gå rundt med fittesaft rennende nedover låra' date=' så jeg har truse på.[/quote']Hvor ofte skifter du truser i løpet av en dag? Må være forferdelig å gå med SÅ våt truse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #11 Del Skrevet 18. mars 2005 Litt fuktighet vil det jo alltid være der, si snakker jo om slimhinner da. Men det med at det renner, det er jo om en blir kåt da, da blir det jo så vått at det renner. Og hvis man blir kåt av å gå uten truse, så blir man jo våt, og da renner det... Seriøst. andre jenter, blir dere ikke så våte at det renner av dere? Så kjipt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. mars 2005 #12 Del Skrevet 18. mars 2005 jeg blir mer en våt nok, og har ingen problemer med smøringa! men har heller ingen problemer med å gå truseløs og at det da renner. for at det skal renne av meg så må det mer stimuli til en bare å gå uten truse og bli kåt av det. ellers hadde jeg hatt våte truser både støtt og stadig, og det høres jo ubehagelig ut! har du mye våte truser da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #13 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja, selvsagt, når jeg blir kåt så blir jeg jo våt, og har jeg da truse på så blir jo den nødvendigvis våt også. Ikke sånn dryppende akkurat, men våte flekker ja. Tror ikke det ernoe unormalt akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. mars 2005 #14 Del Skrevet 18. mars 2005 hmm.. jeg blir fuktig/klam jeg, ikke våt. da hadde jeg gått å vært våt ofte, og det er jeg i grunnen glad for at jeg slipper selv om jeg kan være kåt litt her og der. men, da er vi forskjellige da, du må bruke truse, jeg må ikke. begge er våte nok til å ikke ha problemer der fuktigheten trengs virker det som heller, så da er det jo ikke noe problem. og når jeg går i skjørt uten truse, så blir det også mer luft, noe som igjen gjør at fukten/klamheten ikke blir på samme måte som når man har på truse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. mars 2005 #15 Del Skrevet 18. mars 2005 Det hørtes fryktelig slitsomt ut at man er så våt at det renner. Glad jeg slipper akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #16 Del Skrevet 18. mars 2005 Slitsomt at det er så vått at det renner? Vi snakker jo om når man er skikkelig kåt da, og da er det da bare deilig? alle guttene jeg har vært med har hvertfall digget detmaks, og komplementert meg på det området. De elsker våtheten, og det å kunne "drikke" av meg som de sier. Vil ikke si at det er noe plagsom, heller motsatt.. Vanligvis går jeg ikke rundt og blir så kåt at det renner da. Det er i sexuelle situasjoner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #17 Del Skrevet 18. mars 2005 Forresten, det å bli klam, altså svett og det å bli våt kåt er to helt ulike ting da.. Jeg pleier sjelden å bli klam og svett der, da må det være ekstremt varmt. Det hørtes litt ekkelt ut da å gå rundt å bli klam.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #18 Del Skrevet 18. mars 2005 For du er eklere en meg. Æ bæ! For all del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #19 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvis du har så mye utflod at det renner nedover lårene bør du komme deg til Gynekologen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. mars 2005 #20 Del Skrevet 18. mars 2005 Forresten' date=' det å bli klam, altså svett og det å bli våt kåt er to helt ulike ting da.. Jeg pleier sjelden å bli klam og svett der, da må det være ekstremt varmt. Det hørtes litt ekkelt ut da å gå rundt å bli klam..[/quote'] man kan bli klam uten at det kommer av svette da ser du! er det vanskelig å akseptere at andre er ulike en deg? klam som i fuktig men ikke dryppvåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå