Gå til innhold

Dere som IKKE liker å bli slikket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere forklare hvorfor? Som mann har jeg en kone som ikke vil bli slikket. Det er synd for meg, siden jeg tenner på det og har lyst å være god med henne. Det respekteres selvfølgelig og mases aldri, men jeg lurer på hvorfor mange kvinner ikke liker det.

Har lyst å høre fra dere som ikke liker å motta oral sex. Forklar hvorfor.

( Og for all del, det handler ikke om å være prippen, vanskelig osv osv - folk må få gjøre hva de selv liker av sex - kjipe kommentarer ønskes ikke)  

Anonymkode: 60e4c...f6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere forklare hvorfor? Som mann har jeg en kone som ikke vil bli slikket. Det er synd for meg, siden jeg tenner på det og har lyst å være god med henne. Det respekteres selvfølgelig og mases aldri, men jeg lurer på hvorfor mange kvinner ikke liker det.

Har lyst å høre fra dere som ikke liker å motta oral sex. Forklar hvorfor.

( Og for all del, det handler ikke om å være prippen, vanskelig osv osv - folk må få gjøre hva de selv liker av sex - kjipe kommentarer ønskes ikke)  

Er i samme båt som deg og har også en kone som ikke vil bli slikket. Savner muligheten til å kunne gi tilbake til henne siden hun gir meg oralsex uten at jeg noen gang har bedt om det.

Anonymkode: 7c986...0f4

Skrevet

Er det fordi hun ikke liker det? Eller kan det stå mer bak? Som at hun er usikker på seg selv? 

Hva sier hun selv når du spørr hvorfor hun ikke vil bli slikket? 

Anonymkode: a501a...ae2

Skrevet

Fordi jeg er utålmodig og fordi det er lite givende og utrolig kjedelig å bli slikket. De gangene jeg vil ha sex, vil jeg kjenne en ordentlig kuk inni meg. Det å klå og dille med min vagina kan jeg gjøre selv alene om jeg vil. Så de gangene jeg har en mann i nærheten vil jeg kjenne han inni meg.

Anonymkode: e27f8...f21

• Liker 15
Skrevet

Det gir meg ingenting, jeg får ikke orgasme av det, jeg får ingen god følelse av det.. det er kjedelig :s 

Det kan være en helt annen grunn for din kone, du må nesten spørre henne. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg liker ikke å bli slikket fordi det er kjedelig. Blir så lite trykk, dessuten kan skjegget deres gjøre ganske vondt. Jeg synes det er så dumt når dere går dit ned, for da vet jeg at minuttene kommer til å gå og jeg kommer til å miste tenninga. Liker at dere bruker fingre på meg, noe jeg har sagt klart ifra om flere ganger. Brukes fingrene flittig? Nei, tunga brukes! Har lenge lurt på hvorfor ingen mann kan ta seg tid til å bruke fingrene på meg til jeg kommer, nå har jeg kommet fram til at det er fordi dere tror oralesex er det store og fordi dere selv synes det er så opphissende. Ironisk nok er penisen steine hard når dere kommer opp, mens jeg har ligget der og kjedet meg. Kommer kun av penetrering, aldri kommet av oralsex eller fingrene. 

Anonymkode: f2193...059

• Liker 9
Skrevet

Hos meg ligger det at jeg synes det er rart. I mitt hode passer det ikke at mannen min skal gjøre noe sånt fordi det er feil. Det er en nedverdigende handling, synes jeg. Jeg tenner ikke på det, og det gjør meg ukomfortabel. Merkelig nok, kan jeg fint gi ham bj. 

Anonymkode: 11a49...29e

• Liker 4
Skrevet

Dette syntes jeg var en interessant tråd,

alltid tenkt jenter som ikke liker å motta en manns tunge på, rundt og i sin vagina,

ikke er komfortabel med det, eller er usikker på vaginaen sin.

Kan det altså vise seg, at dette ikke stemmer,

men at det finnes andre mulige årsaker, til dette fenomenet?

Meget interessant!

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg liker ikke å bli slikket fordi det er kjedelig. Blir så lite trykk, dessuten kan skjegget deres gjøre ganske vondt. Jeg synes det er så dumt når dere går dit ned, for da vet jeg at minuttene kommer til å gå og jeg kommer til å miste tenninga. Liker at dere bruker fingre på meg, noe jeg har sagt klart ifra om flere ganger. Brukes fingrene flittig? Nei, tunga brukes! Har lenge lurt på hvorfor ingen mann kan ta seg tid til å bruke fingrene på meg til jeg kommer, nå har jeg kommet fram til at det er fordi dere tror oralesex er det store og fordi dere selv synes det er så opphissende. Ironisk nok er penisen steine hard når dere kommer opp, mens jeg har ligget der og kjedet meg. Kommer kun av penetrering, aldri kommet av oralsex eller fingrene. 

Men hva om mannen er glatt/nybarbert,

og virkelig går inn for å SPISE OPP slafseslufsa di?

Jeg lurer, fordi jeg for tiden dater ei jente, som liker at jeg fingrer henne, men så vil at jeg skal knulle henne hardt, men ikke noe fan av slikking ..

Så jeg får liksom aldri vist henne hva jeg (innbiller meg at jeg) kan  ...

• Liker 2
Skrevet

Synes det rett og slett ikke er noe godt. Synes det blir for «mykt», jeg vil heller bli fingra hardt. Mye deiligere😬 

• Liker 5
Skrevet

Det gir meg ingenting, jeg trenger annen type stimulanse. Det er som å bli slikket på albuen, er liksom bare irriterende, og det er ikke fordi jeg er ufølsom. Det er rett og slett kjedelig.

Han får selvfølgelig lov hvis han vil, men da handler oralesexen mer om ham enn om meg.

Anonymkode: 951ac...c52

• Liker 13
Skrevet
5 minutter siden, puppi skrev:

Men hva om mannen er glatt/nybarbert,

og virkelig går inn for å SPISE OPP slafseslufsa di?

Jeg lurer, fordi jeg for tiden dater ei jente, som liker at jeg fingrer henne, men så vil at jeg skal knulle henne hardt, men ikke noe fan av slikking ..

Så jeg får liksom aldri vist henne hva jeg (innbiller meg at jeg) kan  ...

Skjegget er ikke det største problemet, er bare noe legger merke til når jeg ligger der og tenker over gårsdagens gjøremål. 

Alle menn som har slikket meg har virkelig gått inn for å spise opp "slafseslufsa" min. Dere blir som ville dyr der nede. Tror litt av problemet også ligger der. Har prøvd å vise og forklare dere hvordan det kan gjøres bedre. Sammen har vi sett på den mens jeg har åpnet leppene, dratt hetta til klitoris bakover og vist at "Der! Der tror jeg det kan være godt å bli slikket"! Husker dere det? Nei, dere fortsetter med å gni hele ansiktet deres dit. 

Eneste jeg har syntes det har vært godt med var en lege jeg var kjæreste med en tid. Han tok det rolig, studerte og slikket der han så det kom til å bli godt. 

Hvis du tror det er fordi jeg skjemmes over kjønnsorganet mitt, så tar du feil. Synes den ser pen ut og er glad i den. Har ingen problemer med at menn jeg liker ser og lukter på den. 

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjegget er ikke det største problemet, er bare noe legger merke til når jeg ligger der og tenker over gårsdagens gjøremål. 

Alle menn som har slikket meg har virkelig gått inn for å spise opp "slafseslufsa" min. Dere blir som ville dyr der nede. Tror litt av problemet også ligger der. Har prøvd å vise og forklare dere hvordan det kan gjøres bedre. Sammen har vi sett på den mens jeg har åpnet leppene, dratt hetta til klitoris bakover og vist at "Der! Der tror jeg det kan være godt å bli slikket"! Husker dere det? Nei, dere fortsetter med å gni hele ansiktet deres dit. 

Eneste jeg har syntes det har vært godt med var en lege jeg var kjæreste med en tid. Han tok det rolig, studerte og slikket der han så det kom til å bli godt. 

Hvis du tror det er fordi jeg skjemmes over kjønnsorganet mitt, så tar du feil. Synes den ser pen ut og er glad i den. Har ingen problemer med at menn jeg liker ser og lukter på den. 

Denne!!

Anonymkode: a501a...ae2

• Liker 6
Skrevet

TS her. Har selvfølgelig spurt kona. Svaret er at "jeg liker det bare ikke". Hun har også nevnt at hun syns det er ekkelt, altså ekkelt i den forstand at munnen min skal være der nede på kjønnet hennes. Hun liker ikke så godt å være våt der ned heller -  blir det for mye ønsker hun å tørke det bort. Så jeg, som aldri har fått lov å forsøke, tror at det går mest på at hun rett og slett ikke føler seg vel og tenner på det. Hun tenner på tusenvis av andre ting så null problem med sexlivet ellers. Og hun blir steinkåt av å suge- det er liksom en helt annen greie. 

Dette er en veldig interessant tråd, takk til alle dere som er ærlige og deler. :) 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Wtf, finnes det fortsatt menn som ikke vet hvor klitten er?

• Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg heller er ingen fan. Men mannen tror at absolutt alle kvinner digger oral og mener derfor at det gjør jeg også, selv om jeg sier at det ikke er så godt for min del. Litt irriterende i grunn. Det gir meg bare ingenting.  Jeg har heller ikke komplekser over for mitt underliv. Og selv om han treffer klitten så er det ikke noe for meg. Mange liker det ikke så godt. Vet om menn også som liker penetrering, men ikke oralsex, hverken å få eller motta. Syns det er litt for mye fokus på det om dagen. Slikkes både foran og bak med både kjente og ukjente. Merker jeg blir kvalm av hvor enkle mange har blitt. Men deres sak så lenge de lar meg være. 

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt problem er noe motsatt. Jeg er så følsom på klitoris og mannen min vet så altfor godt hvor den er 🤣🤣🤣 både fingre og tunge er nesten vondt og jeg kommer med en gang... føler jeg går glipp av mye godt fordi jeg virkelig nyter oppbyggingen og når han slikker eller fingrer så er det bare bang liksom...

Anonymkode: d2dd7...23c

• Liker 4
Skrevet

For å være helt 100% ærlig med deg, så har jeg det litt på samme måte. 

I mitt tilfelle tror jeg det dreier seg om at jeg innerst inne ikke er komfortabel med tanken, at han skal være så tett på "der nede". 

Sikkert helt idiotisk. Vet jo at jeg er helt normal, ren og frisk men likevel....

De gangene jeg har mottatt oralsex har det vært ok, men jeg kommer ikke av det og det gir meg ikke noe spesielt. Kanskje fordi jeg altså har disse hemningene. 

Anonymkode: 82eb6...9ef

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt problem er noe motsatt. Jeg er så følsom på klitoris og mannen min vet så altfor godt hvor den er 🤣🤣🤣 både fingre og tunge er nesten vondt og jeg kommer med en gang... føler jeg går glipp av mye godt fordi jeg virkelig nyter oppbyggingen og når han slikker eller fingrer så er det bare bang liksom...

Anonymkode: d2dd7...23c

Jeg må signere denne. Bare det at jeg overhodet ikke kommer, for min er så følsom at det gjør vondt med for direkte slikking. 

Jeg vil bli slikket alle andre steder, og så bare langsomt og forsiktig på og rundt klitoris. Er man for hardtunget der, for hastig eller kommer borti klitten med skjeggstubber, så er det kun vondt, ingen nytelse. 

Jeg har ikke truffet den mannen som tar nok hensyn til dette. Menn begynner gjerne så rolig og forsiktig som jeg ønsker, og jeg nyter, men så speeder de opp, og ødelegger alt for meg. 

Og jeg har virkelig forsøkt å forklare mange ganger. Problemet er at de ikke hører, og at når de begynner som en propell på klitten så skriker jeg ufrivillig opp, og de tar det som nytelse selv om jeg så trygler "Rolig, ROLIG! Ikke så hardt, det gjør vondt!" 

Man gidder bare å gjenta ting så og så mange ganger! Jeg har mistet mye glede av slikking fordi menn har bomull i ørene, og "vet bedre" enn meg selv, når det gjelder MIN kropp. De behandler hodet på klitoris som en liten penis, og tror alt skal konsentreres der frem til orgasme. Det fungerer ikke på MEG. 

Dersom menn leser svarene i denne tråden ser dere godt at kvinner fungerer ulikt, så det som fungerte med en dame kan ikke overføres direkte til neste. Bruk øyne og ører! 

Anonymkode: b31d0...6dd

• Liker 6
Skrevet

For min del er det som mange andre her nevner; kjedelig. Han kan godt få gjøre det om han virkelig vil, men det gir meg ikke noe annet enn at det evt er kjekt at han nyter det veldig. Nå har jeg en mann som verken liker å gi eller få oralsex så det passer meg fint. 😊

Anonymkode: 0d059...47f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...