Yuumi Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Har lenge lett etter en mascara som sitter hele dagen uten å smitte. Endelig fant jeg den, problemet er bare at denne sitter så godt at det er nesten umulig å fjerne. Jeg kan glatt sove og dusje med den uten at det smitter og renner. Det krever sitt å få den av, kokosolje og sminkefjerner må jobbes lenge med og selv da er det rester. Finnes det en mascara som ikke smitter og som ikke krever en hel del for å fjerne? Jeg er nok litt ekstrem, blir svart under øynene av omtrent alt. Så kanskje jeg bare skal være glad jeg har funnet en som holder selv om det er et lite helvete å ta det av?
Mariss@68 Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Dior Iconic Overcurl, bruker sminkefjerner fra Lancome og det går fint av. Mascaraen tåler regn og en skikkelig treningsøkt.
Wonders Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 Eneste som virker på mine små øyne. Denne holder seg på plass. Og tar det av med øyesminkefjerner, bomullsdott og litt varmt vann, -skånsomt så jeg ikke mister noen vipper. Denne tåler ikke en nysekule på 15 nys, men hverdagsbruk og en liten lett regnskúr.
LittDiva Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 38 grader fra Shiseido. Eneste som funker på meg. Tåler vind og vær og går lett av med varmt vann. Passer også for mine supesensitive øynene . 2
Nerine_ Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 Chanel le volum de Chanel er jeg veldig glad i, lett å fjerne men sitter godt gjennom dagen😊
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #6 Skrevet 26. september 2018 2 timer siden, LittDiva skrev: 38 grader fra Shiseido. Eneste som funker på meg. Tåler vind og vær og går lett av med varmt vann. Passer også for mine supesensitive øynene . Høres ut som en variant av den power lash mascaraen jeg bruker fra Clinique. Kjempefornøyd. Går superlett av med varmt vann men tåler tårer og regn:) Anonymkode: ec448...e0d
Nuka Skrevet 27. september 2018 #7 Skrevet 27. september 2018 Yves Rocher sin med knall rosa skrift på helsvart hylster er veldig fin. Husker dessverre ikke hva den heter. Vippene klumper seg heller ikke sammen i det hele tatt om man glemmer å fjerne sminken om kvelden
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #8 Skrevet 27. september 2018 Dior. Fantastisk! Smitter aldri og volumet vokser enormt. Er lett å fjerne. Mister vipper til alle andre merker under fjerning. Ikke kjøp vannfast uansett merke, og Dior holder omtrent uansett. Anonymkode: d9716...485
Miss.Wildfox Skrevet 27. september 2018 #9 Skrevet 27. september 2018 Jeg har prøvd alle 38graders mascara som er (kun tre merker som fører men de har igjen ulike varianter) og jeg elsker alle. Så lett å fjerne. Det beste er at man slipper å se ut som en koala hvis man legger seg med sminke på, men våkner tilnærmet nysminket 😅 1
Djungelvrål Skrevet 27. september 2018 #10 Skrevet 27. september 2018 (endret) 16 timer siden, Wonders skrev: Eneste som virker på mine små øyne. Denne holder seg på plass. Og tar det av med øyesminkefjerner, bomullsdott og litt varmt vann, -skånsomt så jeg ikke mister noen vipper. Denne tåler ikke en nysekule på 15 nys, men hverdagsbruk og en liten lett regnskúr. Den mascaraen ble jeg kjempeskuffet over. Fikk mørke skygger under øynene etter bare noen få timer. Jeg anbefaler False Lash Effect fra Maybelline. Drysser ikke, lager ikke skygge og er lett å fjerne. Endret 27. september 2018 av Peonjenta
Nerine_ Skrevet 27. september 2018 #11 Skrevet 27. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dior. Fantastisk! Smitter aldri og volumet vokser enormt. Er lett å fjerne. Mister vipper til alle andre merker under fjerning. Ikke kjøp vannfast uansett merke, og Dior holder omtrent uansett. Anonymkode: d9716...485 Hvilken av Dior mascaraene? 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #12 Skrevet 27. september 2018 https://www.ebay.com/itm/TONYMOLY-Double-Needs-Pang-Pang-Mascara-5-types/401422226703?epid=1056514988&hash=item5d76a1150f:m:mjWN2-mdOR3p555jJ8xH97Q Denne, jeg har prøvd rosa og oransje. De er kjempelette å vaske av. De kommer av i flak, og man blir ikke sort under øynene av den. Pluss at den er fin for de som har sensitiv hud/reagerer på alt. Jeg reagerer ikke på disse. Beste mascaraene jeg har prøvd noen gang! Anonymkode: 673a9...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå