AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Det hender jeg våkner av at jeg svetter på brystet og det renner. Når jeg våkner er både dyne, pute og laken vått. Det rare er at jeg svetter ikke under armene det er kun på brystet ved kravebein. Noen som vet hvorfor dette skjer? Mann 40 Anonymkode: e9816...9e9
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Jeg har hatt akkurat det samme. Hver natt i 3,5 år våknet jeg av at det rant fra brystet, i nakken, på bena, magen. Jeg var på det verste våken 7-8 ganger hver natt og måtte ligge på håndklær og ha 3 dyner å sirkulere på. Det kom av en ekstremt utbrenthet og jeg er i dag uføretrygdet for dette så for min del så var det stress med STORE bokstaver. Anonymkode: 37da1...373
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 Spiser du mye chilli? Om ikke, så burde du oppsøke lege, for nattsvette kan være tegn på at noe er alvorlig galt. Nattsvette er ikke normalt Anonymkode: 68ebf...ad4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 Jeg har også begynt å svette om natten i det siste... Utrolig ubehagelig. Alltid kvalm når jeg våkner gjennomsvett også. I mitt tilfelle tror jeg det er pga smerter og/eller mareritt. Anonymkode: 1752d...236
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 For kvinner er det som regel hormonelt. Kanskje det er det for menn også. Det er lurt å gå til legen da det også kan være symptom på alvorligere ting. Anonymkode: f40d8...81b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #6 Skrevet 26. september 2018 Om det plutselig har oppstått bør du oppsøke lege. Kan være symptomer på alvorlig sykdom Anonymkode: a5305...b34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå