Gå til innhold

Hva gjør dere? Sex når man har barn/ungdommer hjemmeboende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hjemmeboende ungdommer. Det er vanskelig å få tid til sex og alenetid, fordi vi har soverom vegg i vegg og ellers ingen steder å ha sex.  Derfor hender det at vi tar oss en biltur på lørdag eller søndag og koser oss med en slik Han har fjernkontrollen og nyter at hun nyter. Ofte på kvelden ved leggetid belønnes han med en blowjob i all stillhet.

Hva gjør dere for å lette litt på trykket når det vanligvis ikke er muligheten for sex? Hvordan får dere til å ha sex? 

Anonymkode: 60604...d68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke soverom vegg i vegg med ungdommene, men er bekymret for lyd selvfølgelig. Men vi har likevel sex i senga etter leggetid ganske ofte, bare veldig stille og forsiktig. Ellers er vi flinke til å benytte muligheten når de er ute på ting til å gjøre det ordentlig 😂 Enkelte ganger har vi vært så kåte etter en rolig runde på kvelden at vi har avtalt å  'jobbe hjemme' formiddagen etter mens barna er på skolen. 

Anonymkode: 0fdfa...48e

• Liker 3
Skrevet

Kom gjerne med kreative tips osv. Det er sikkert mange som er i samme situasjon. Hilsen ts.

Skrevet

Er i samme situasjonen og her lider vi i stillhet. Forrige runde i sengehalmen ble annonsert av tenåringen i familieselskap og hele nettverk forøvrig. Kjempemorsomt 😐 😣 er stille men gutten  har tydeligvis ører på stilk. Vet om noen som må dra på hotell for å ha seg. Eller fikse lyspæra på vaskerommet.  

Anonymkode: 5c23e...072

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i samme situasjonen og her lider vi i stillhet. Forrige runde i sengehalmen ble annonsert av tenåringen i familieselskap og hele nettverk forøvrig. Kjempemorsomt 😐 😣 er stille men gutten  har tydeligvis ører på stilk. Vet om noen som må dra på hotell for å ha seg. Eller fikse lyspæra på vaskerommet.  

😨😳😱 Hvordan reagerer man på sånt? Føler med dere!

Et annet knep mannen her har brukt er å helt vilkårlig si noe sånt som "lar du døra være åpen så jeg får ordnet meg?" når jeg går i dusjen, og så har han kommet etter meg og vi har fått oss en kjappis eller han en BJ mens dusjen renner. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😨😳😱 Hvordan reagerer man på sånt? Føler med dere!

Et annet knep mannen her har brukt er å helt vilkårlig si noe sånt som "lar du døra være åpen så jeg får ordnet meg?" når jeg går i dusjen, og så har han kommet etter meg og vi har fått oss en kjappis eller han en BJ mens dusjen renner. 

Vi bor i leilighet. Badet er passert sentralt i leiligheten. Så ungdommene farter forbi der hele tiden. Da blir det ikke noe stas. Vi har spøkt med at når vi får råd skal vi kjøpe en "sexhytte" hvor vi kan dra alene. Innen vi får råd til det er ungene flyttet forlengst ut  😂

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Forsøker etter beste evne å være diskrete, men det skjer ofte at det blir sene frokoster i helgene.

Vil ikke at barna skal buse inn under akten, men legger samtidig ikke skjul på at voksne har et aktivt sexliv og at kjærlighet også har et fysisk uttrykk.

Skrevet
On 9/26/2018 at 9:44 AM, AnonymBruker said:

Vi har hjemmeboende ungdommer. Det er vanskelig å få tid til sex og alenetid, fordi vi har soverom vegg i vegg og ellers ingen steder å ha sex.  Derfor hender det at vi tar oss en biltur på lørdag eller søndag og koser oss med en slik Han har fjernkontrollen og nyter at hun nyter. Ofte på kvelden ved leggetid belønnes han med en blowjob i all stillhet.

Hva gjør dere for å lette litt på trykket når det vanligvis ikke er muligheten for sex? Hvordan får dere til å ha sex? 

Dere bør seriøst vurdere å ommøblere!

Det kan gjøres billig, som å flytte senga til en annen vegg, eller bytte rundt på soverommene så deres soverom blir liggende isolert. Hvis ikke det er noen løsning går det an å se på støydemping av soverommet eller kanskje ny seng som ikke 'sladrer' på at dere har sex?

Det siste koster litt men fortsatt billigere enn 'sexhytte', gjentatte helger på hotell, eller det dyreste av alt: samlivsbrudd!

Eller bare være diskrete. Særlig i småbarnstida hadde vi mye stillesex. Som oftest i skje med meg bak dama og hun med ansiktet vendt mot døra. Kom det et barn da var det bare å ligge stille under dyna mens hun forklarte at mamma og pappa kommer og lager frokost snart, vi skal bare kose oss litt til først.

• Liker 1
Skrevet

Kan dere ikke bare gi barna noen mynter og be de dra på butikken for å kjøpe x,y,z?

Anonymkode: 08b23...45f

Skrevet

Er ikke ungdommene ute av huset med jevne mellomrom, da?

Her er tenåringene stadig på fotballkamp, klassefest, trening eller hos venner.

Få dem ut av huset og i aktivitet flere ganger i uka, det har både foreldre og barn godt av :) 

Anonymkode: d8ef8...f34

Skrevet

Bygger hus hvor barnerommene er i motsatt ende av huset og ekstra lydisolerte soveromsvegger hos oss. 

Seriously. 

Anonymkode: 0d5ad...bac

• Liker 1
Skrevet

Vi har sex likevel, ingen stor leilighet.... Men etter de har lagt seg (fordi vi følger anbefalt leggetid), på morgenen om vi har fri og de er på skolen, når de er ute med venner osv....

Aldri sett på det som en utfordring, ikke aktuelt å sette sexlivet på vent fordi vi har barn. Bare være litt kreativ isteden, uten å måtte rømme huset, selv om sex utendørs er deilig.

I sommer benyttet vi skog, øde strender osv....

Skulle vi satt sexlivet på vent kunne vi like godt avsluttet med en gang.... 

• Liker 1
Skrevet
På 26.9.2018 den 10.08, AnonymBruker skrev:

Mener du at tenåringen deres er så dårlig oppdratt at han forteller til andre at "mamma og pappa hadde sex i går"?

Anonymkode: 16bfd...d2b

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at tenåringen deres er så dårlig oppdratt at han forteller til andre at "mamma og pappa hadde sex i går"?

Du har aldri hatt tenåringer, I presume?

Skrevet
57 minutter siden, blaffen skrev:

Dere bør seriøst vurdere å ommøblere!

Det kan gjøres billig, som å flytte senga til en annen vegg, eller bytte rundt på soverommene så deres soverom blir liggende isolert. Hvis ikke det er noen løsning går det an å se på støydemping av soverommet eller kanskje ny seng som ikke 'sladrer' på at dere har sex?

Det siste koster litt men fortsatt billigere enn 'sexhytte', gjentatte helger på hotell, eller det dyreste av alt: samlivsbrudd!

Eller bare være diskrete. Særlig i småbarnstida hadde vi mye stillesex. Som oftest i skje med meg bak dama og hun med ansiktet vendt mot døra. Kom det et barn da var det bare å ligge stille under dyna mens hun forklarte at mamma og pappa kommer og lager frokost snart, vi skal bare kose oss litt til først.

🤣😅

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betimelig spørsmål! Alle voksne som skriver her, har sjøl vært ung og sannsynligvis har alle hørt lyder i heimen som de utmerket godt visste hva var. Alle normale unge vet at dette er ikke noe å bry seg særlig med, langtmindre å kringkaste for all verden! Dersom "tenåringen" benytta familieselskapet til å fortelle den store nyheten om at forelderen hadde sex, burde hen gjennomgått Leksjon 1, 2 og 3 i normal oppførsel en gang til!!!

• Liker 5
Skrevet

Hvis dere har ungdommer kan dere jo sende dem ut en tur. 

Jeg har yngre barn så her skjer det etter leggetid, eller når de ikke er hjemme. 

Vi går også på dates og da får vi som regel til noe utendørs. 

Hadde vi ikke hatt sex før ungene flyttet ut hadde det vært drepen for forholdet. 

Anonymkode: 8fb19...b73

• Liker 1
Skrevet
På 27.9.2018 den 18.59, Alterego666 skrev:

Du har aldri hatt tenåringer, I presume?

Jeg har aldri opplevd at tenåringer annonserer for hele verden når foreldrene har sex. Hva slags tenåringer har du oppdratt? 

Anonymkode: c9e92...976

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri opplevd at tenåringer annonserer for hele verden når foreldrene har sex. Hva slags tenåringer har du oppdratt? 

Anonymkode: c9e92...976

Mine tenåringsbarn er altfor høflige. De ville aldri sagt noe slik. Skulle ønske det smalt litt mer rundt dem. Jeg synes ikke høflighet er det viktigste suksesskriteriet for god oppdragelse. 

Skrevet
På 26.9.2018 den 10.03, AnonymBruker skrev:

Kom gjerne med kreative tips osv. Det er sikkert mange som er i samme situasjon. Hilsen ts.

Tja dusje sammen, ta akten på morgenkvisten for ingen tenåringer våkner til liv før etter 12 eller bare gi faen å peis på. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...