Gå til innhold

Swinging

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest2
Skrevet

Hei.

Er det noen som har erfaring med swinging.

Vi synes det høres spennende ut i våre fantasier, men er mer skeptiske, men dog nyssgjerrige på denne formen for sex.

Både gode og dårlige erfaringer, fra andre, er viktig for oss.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest3
Skrevet

Swinging kan være spennende. Man kan "debutere" forsiktig, med at du og partneren har sex i samme rom som et annet par. Blir dere nysgjerrig på å gå videre neste gang, så kan dere ha en trekant, eller partnerbytte.

Swinging er kun for par som er trygge på seg selv og sitt forhold, og som er veldig glad i hverandre, og begge må føle at de ønsker å prøve det ut. De må føle at det er noe spennende de gjør sammen, men at andre er "innvolvert".

Lykke til!

Gjest han i par
Skrevet

vi er et par i begynnelsen av tredveåra som har vært nysgjerrige på dette. vi traff til slutt et par på nettet som vi fant tonen og kjemien med. vi har begynt forsiktig med å bade sammen alle 4 i boblebadet deres, gått videre med sex i samme rom, nå i det sisste har vi byttet partnere, det er utrolig spennende og pirrende syns vi alle 4, jeg personlig syns d mest spennende er å se henne ha sex med han andre imens jeg har sex med hun andre.. det hele har gitt sexlivet våres en større dimensjon. vi har et stødig og godt kjærlighetsforhold meg og kona, noe det andre paret også har. det er veldig viktig!! også viktig at alle er med på leken... vi treffer det andre paret ca annenhver mnd.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er ikke noe jeg kunne tenkt meg iallefall. jeg tror jeg hadde blitt mere sjalu enn tent av å se partneren min ha sex med ei annen dame. Aldri i livet om jeg hadde blitt med på det. Det synet har kommet til å forfulgt meg, slik at vi ikke kunne hatt noe forhold etter det...

Gjest Gjest3
Skrevet
Det er ikke noe jeg kunne tenkt meg iallefall. jeg tror jeg hadde blitt mere sjalu enn tent av å se partneren min ha sex med ei annen dame. Aldri i livet om jeg hadde blitt med på det. Det synet har kommet til å forfulgt meg' date=' slik at vi ikke kunne hatt noe forhold etter det...[/quote']

Kanskje forholdet ikke er sterkt nok? I så fall skal man avstå. Forholdet må være så sterkt at sjalusi er et ukjent begrep. Swinging skal være preget av trygghet, glede, mye spenning og nytelse.

Skrevet

tror ikke nødvendigvis det er forholdet som ikke er sterkt nok.

noen (endel vil jeg vel si) vil bli sjalu om man ser sin kjære ha sex med en annen person! Det betyr ikke at disse har ett dårlig/ikke sterkt forhold.

folk føler forskjellig, trygghet på seg selv, selvtillitt og selvbilde kan være faktorer.

og joda, man KAN faktisk ha godt og sterke forhold selv om man kanskje ikke har verdens beste selvbilde. :wink:

for noen funker swinging, for andre ikke.

det er like viktig at swingere forstår/akseptere at ikke-swingere kan ha like bra og like sterke forhold som dem, som det er for ikke-swingere og forstå/akseptere at swingere faktisk HAR så gode forhold som de sier. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Swinging er ikke noe for forhold som er noenlunde "etablert", men der paret likevel er usikre og mistenksomme overfor hverandre.

Men i et kjæresteforhold som ikke har noen dype framtidsplaner, så kan man godt bli med på swingers-kvelder for lekens skyld.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet om et par som svinger seg på en klubb i Parkveien i Oslo. Der er det en klubb man bare ringer på en dørklokke (ser ut som privat leilighet) og slipper inn dersom man er medlem.

De er nå skilt i dag.

Det kan være mange grunner til at de er skilt men jeg vet at de begynte med svinging for å bøte på det dårlige forholdet sitt.

:roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi er et par på henholdsvis 42/52. Har vært gift i 15 år og er veldig glade i hverandre. Tør påstå et solid forhold med gjensidig respekt.

Var for et par uker siden på swingersklubb i Holland. Besøkte Fun4two i nærheten av Gouda, Dette var vår første erfaring. Det var en kjempeopplevelse for begge to.

Vi vekslet ikke partnere denne første gangen og ble på ingen måte presset til det, men hadde sex i basseng (ble stoppet her da det ikke var tillatt) orgie rom, etc. Alt i avslappede forhold og alt var så naturlig. For alt dette inklusive drinker og flott mat betalte vi ca 110 Eur.

Dagen etter besøkte vi en annen klubb som het Paradice, men her ble det en nedtur, lite folk. Fun4two var langt over 100 par.

Vi begge gleder oss til neste gang, vi tar kanskje et skritt videre, men kun om vi føler for det.

Hilsen Stavangerpar

Gjest Anonymous
Skrevet

I og med at man betaler såpass mye fro det blir det på en måte prostitusjon: betaling for sex.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til Gjest :

Absolutt ikke. Prisen er alt inkludert. Flott middag, alle drinker gratis,

Forsøk å gå ut i Norge for et par og se hva regningen blir!!

Middag og alle drinker, øl og hva du vil inkludert. I tillegg meget elegant og flott nattklubb.

Om du ikke er extremt cheap blir regningen i Norge LANGT større.

Egentlig var ikke dette tema, langt ifra.

Prostitusjon?? du er helt på bærtur og aner ikke hva du snakker om. Kanskje du er veldig opptatt av å kJøpe horer for å dekke ditt behov??

Hilsen Stavangerpar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...