AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Noen som har studert der? Skal ta studiekompetanse. Tenker å kombinere nettstudier og noen gag mes undervisning på skolen. Anonymkode: 321e0...f24
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen som har studert der? Skal ta studiekompetanse. Tenker å kombinere nettstudier og noen gag mes undervisning på skolen. Anonymkode: 321e0...f24 Jeg har gått der, og fullført vgs der. Anbefales på det varmeste. Men selvfølgelig, karakterene kommer ikke gratis, man må jobbe for å få gode karakterer. Anonymkode: 524d8...1ab
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 Jeg har også gått der, tok alle realfagene som jeg ikke hadde på VGS. Kan anbefales på det varmeste! Veldig flinke og tydelige lærere. Anonymkode: af5c4...180
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått der, og fullført vgs der. Anbefales på det varmeste. Men selvfølgelig, karakterene kommer ikke gratis, man må jobbe for å få gode karakterer. Anonymkode: 524d8...1ab Selfølgelig! Jeg ønsker toppkarakter, vil komme inn på drømmestudiet. Gadde du undervisning på skolen? Var det forresten voksne studenter der i 30-årene? Føler meg litt gammel, men det er nå eller aldri for min del... Anonymkode: 321e0...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå