Gå til innhold

Hva setter dere opp for å markere tomtegrensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hager der det er litt usynlig. Hva kan man sette opp på et 2-3 meter langt område for å markere grensa, og for å understreke at "NEI, DU KAN IKKE BRUKE MIN HAGE SOM PARKERINGSPLASS/SNUPLASS ELLER LUFTE BIKKJA HER".

Kreative idéer? 

Anonymkode: 87f1c...8f6

Skrevet

Gjerde

Anonymkode: 949ee...84d

Skrevet

Gjerde

Anonymkode: 88ab9...f3d

Skrevet

Jeg ba om kreative idéer. Ikke gjerde. Jeg skulle gjerne hatt gjerde, men det lar seg dessverre ikke gjennomføre. 

Skrevet

Hekk. 

Anonymkode: 8c52d...664

Skrevet (endret)

Plante noe busker.. da markerer du ikke sånn veldig, men du viser hvor de ulike eiendommene går med busker imellom. Ikke tett, men kanskje 2 stk på tre meter da :) Evnt to store krukker med en buksbom eller noe annet helårsgrønt

Endret av Romsdal
Skrevet (endret)

Hagenisser

Endret av tipptopptommelopp
  • Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, tipptopptommelopp skrev:

Hagenisser

Den var kreativ! Et opptog av hagenisser bortover tomtegrensa. 

Men jeg synes TS skal legge til en plastflamingo eller to for variasjonens skyld. :) 

Anonymkode: 8c52d...664

• Liker 18
Skrevet

Hos oss er det satt opp litt planter. Men en liten stenkant kanskje?

Anonymkode: 305e7...776

• Liker 2
Skrevet

Vollgrav med haier med laserstråler på hodene deres! Eneste løsning som fungerer godt nok.

• Liker 18
Skrevet

Bruk det som din egen parkeringsplass 

Skrevet
3 minutter siden, Nicathv skrev:

Vollgrav med haier med laserstråler på hodene deres! Eneste løsning som fungerer godt nok.

Men er det ikke dyrt å importere hvithai? Er ikke 3x3 meter litt lite område for en 5 meter lang hai? Hadde vært sykt gøy, men ;)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Bruk det som din egen parkeringsplass 

Har plassert hengeren der tidvis, men da stjal noen deler fra den :o Har også satt noen blomster der, men har et område det gjenstår å fylle. Må være noe tung som ikke blåser vekk

Skrevet

Takk for forslag. Det er hovedsakelig PUKK der, så planter er ikke veldig aktuelt. Brukte en halv evighet på å sette ned en stang der i går, midlertidig, vet dere hva som skjedde? Noen ble sure for at de ikke kunne bruke det som parkeringsplass elns, og gravde opp stanga som jeg hadde brukt så lang tid på å sette ned :( Så må være noe som er vanskelig å flytte!

Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det ikke dyrt å importere hvithai? Er ikke 3x3 meter litt lite område for en 5 meter lang hai? Hadde vært sykt gøy, men ;)

Trenger ikke være hvithai, kjøp en litt mindre hai. Vær litt løsningsorientert! ;)

I verste fall kan du sette opp et skilt: 

64d556b27e6170ce09b84c0793d82eea.png

• Liker 6
Skrevet

Er du sikker på at naboen vet at dette er ditt område? Er det mulig at han tror det tilhører hans tomt eller at det er fellesområde? Har du snakket med ham?

• Liker 3
Skrevet

Jeg prøvde tunge store krukker med planter i, men de ble kjørt ned og flyttet....så vollgrav med hai er et fristende forslag ;)

Anonymkode: 8b0bf...611

Skrevet

Hva med noen store, pene stener. Såpass store at de er vanskelig å flytte på.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde tunge store krukker med planter i, men de ble kjørt ned og flyttet....så vollgrav med hai er et fristende forslag ;)

Anonymkode: 8b0bf...611

Enda større krukker. Kjører naboen de ned får han jo hversågod å betale for dem. Ellers støtter jeg forslaget med hai :P

Hva sier naboen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...