AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #1 Skrevet 26. september 2018 Du går tur med hunden din. Følger med på hunden din, for så å la den gå bort til en potteplante jeg har i min hage, og lar den tisse utover hele potteplanta. Jeg går bort til deg og kjefter på deg, og sier at dette her er faktisk ikke greit! Hvordan hadde du reagert? Sliter med at folk lar hunden sin pisse i min hage, og jeg ønsker å si ifra. Men har sosial angst så ikke barebare. Hjelper ikke at vedkommende er en del av en klikk her jeg bor, og at det fort blir 10 mot én dersom jeg (rettmessig) sier ifra om noe slikt. Vi har ingen feider tidligere. Anonymkode: 02c53...528
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #2 Skrevet 26. september 2018 Hadde den bæsjet i hagen din hadde jeg forstått at du ble sint, men å tisse ser jeg virkelig ikke som et problem. Anonymkode: 8340c...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 En potteplante? Det har jeg vanskelig for å forestille meg, da jeg aldri ville gjort det. Men om jeg hadde gjort noe feil når jeg går tur med en hund (som hadde vært en jeg passet, for jeg har ikke selv, og dermed er jeg ikke så rutinert), så hadde jeg satt pris på å få beskjed på en ordentlig måte fremfor kjeft. Hadde du kjeftet på meg hadde jeg blitt helt satt ut og vært skjelven og deppa resten av dagen, sannsynligvis resten av uka. Jeg har nemlig også sosial angst. Anonymkode: ae512...0b1 1
Wonders Skrevet 27. september 2018 #4 Skrevet 27. september 2018 (endret) Jeg hadde kastet potteplanten, og holdt meg for pokker langt unna denne naboen. Brukt denne oppførselen mot vedkommende ved en seinere anledning, gjerne foran en større gjeng av naboer. Ledd litt av det som skjedde og vridd det som om det var morsomt, med en syrlig skarp undertone for å sette ut personen på plass. Andre rundt vil heve øyenbrynene og se denne fæle naboen koke på innsiden. Slike mennesker er lette å sette ute av spill. Endret 27. september 2018 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #5 Skrevet 27. september 2018 Da ber du vedkommende ta med seg potteplanta hjem og ikke gå inn på andres eiendom igjen. Ærlig talt! Anonymkode: 04f82...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #6 Skrevet 27. september 2018 Man lar bare ikke hunden sin gå inn i andres hage for å gjøre fra seg; hverken tiss eller bæsj. Du har all mulig rett til å si fra. Anonymkode: 045bf...df8 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #7 Skrevet 27. september 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: En potteplante? Det har jeg vanskelig for å forestille meg, da jeg aldri ville gjort det. Men om jeg hadde gjort noe feil når jeg går tur med en hund (som hadde vært en jeg passet, for jeg har ikke selv, og dermed er jeg ikke så rutinert), så hadde jeg satt pris på å få beskjed på en ordentlig måte fremfor kjeft. Hadde du kjeftet på meg hadde jeg blitt helt satt ut og vært skjelven og deppa resten av dagen, sannsynligvis resten av uka. Jeg har nemlig også sosial angst. Anonymkode: ae512...0b1 Dette. Man vet ikke hvem som sliter. Når du ts selv vet hvordan det er, så synes jeg du heller kan si i fra på en skikkelig måte. Du må ikke kjefte. Anonymkode: a384a...cfc 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #8 Skrevet 27. september 2018 Skjønner godt at du blir sint ja! En slipper ikke hundene i annens hage vel? Og en lar ihvertfall ikke en hund pisse ned gjenstander der. Hva feiler folk? Anonymkode: e0872...a70
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #9 Skrevet 27. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Man vet ikke hvem som sliter. Når du ts selv vet hvordan det er, så synes jeg du heller kan si i fra på en skikkelig måte. Du må ikke kjefte. Anonymkode: a384a...cfc Hvis du ikke tåler tilsnakk så burde du kanskje lære deg å ikke gjøre gale ting andre har grunn til å reagere på. Anonymkode: 04f82...ce6 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #10 Skrevet 27. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Man vet ikke hvem som sliter. Når du ts selv vet hvordan det er, så synes jeg du heller kan si i fra på en skikkelig måte. Du må ikke kjefte. Anonymkode: a384a...cfc Jeg hadde blitt sint. Skulle jeg ydmykt be dem vennligst ikke la hunden pisse ned mine tung på min eiendom?? Jeg hadde ikke mistet besinnelsen, men sint ville jeg garantert blitt. Det hadde de med sosial angst også måtte slite med. Sorry, men seriøst. Anonymkode: e0872...a70 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #11 Skrevet 27. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt sint. Skulle jeg ydmykt be dem vennligst ikke la hunden pisse ned mine tung på min eiendom?? Jeg hadde ikke mistet besinnelsen, men sint ville jeg garantert blitt. Det hadde de med sosial angst også måtte slite med. Sorry, men seriøst. Anonymkode: e0872...a70 Jepp Anonymkode: 04f82...ce6
Perelandra Skrevet 27. september 2018 #12 Skrevet 27. september 2018 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold ogdermed treffe riktigemottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignendeufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel Perelandra, mod. 1
Anbefalte innlegg