Gå til innhold

Engangsvåtmopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tips, skal vagge en tur til Europris og Nille og teste :)

Anonymkode: 9f449...ad7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, skal vagge en tur til Europris og Nille og teste :)

Jeg har ikke prøvd Nille sine selv, men en venninne sa at de er like bra som JIF sine.

Anonymkode: 3d4f9...cf3

• Liker 1
Skrevet

Om jeg må tørke opp litt kliss på gulvdt bruker jeg ofte bare en våtserviett. Om det bare er litt gulp f.eks.. 

Anonymkode: e19b5...617

• Liker 1
Skrevet

Jeg moppet i dag med de fra Europris, fungerer helt greit. 

Anonymkode: 1a393...75c

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det handler mer om å slippe ekstra vasking av flergangsmopper . Tørt er det ikke noe problem å la en flergangsmopp stå og kunne støvtørke med flere ganger, men hvis jeg skulle måtte moppe opp noe kliss i full fart er det greit å bare kunne kaste moppen  etterpå i stedet for at den ligger og lukter. :) Blir nok klesvask fra før og vi har ikke tørketrommel og lite plass til tørk, så alle monner drar. 

Ikke miljøvennlig nei, men litt unntakstilstand i korte perioder i livet må være lov :) Vi har liten leilighet og tørrmopper/koster selvfølgelig før vi drar våtmopp over, så tror helt ærlig ikke det er snakk om at vi kommer til å trenge bruke store mengder. 

Da ser jeg hva du tenker ja 😊 

Jeg brukte Coop Xtra sine, og de er helt like Jif sine 😊 Synes lukke mekanismen på pakken er så grei. 

Jeg koster og støvsuger alltid først selv, men jammen blir det en del uansett 🙈

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også var det det med travel hverdag og full fart og liten leilighet osv :) Skal vi bare dra over gulvet i en fei før rett jeg får barselgjester er det praktisk å ha noe jeg kan kaste etterpå :)

Jeg har samvittighetsfullt vasket med flergangsmopp/klutt, skylt, vridd opp og tørket i 30 år, la meg nå få et par måneder med engangsmopper da 😂😂

Ts

Vel,, etter denne sliter jeg med å ta deg seriøst. Du har vasket i 30 år og er nå gravid? 

Anonymkode: e7ae1...d8d

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Haha,makan til kverulering da :) Jeg hjalp jo selvfølgelig til med husvasken som barn så fort jeg var gammel nok, og vi hadde selvfølgelig bare flergangskluter og mopper i hus da, ikke mye engangskluter fra Jif å få tak i på 80-tallet :) Så ja, føler jeg har vridd og skylt nok kluter og mopper i mitt liv til å fortjene noen måneder med mulighet for lettvint løsning mens jeg er i permisjon :)

Takk! Lover å gå tilbake til miljøvennlige vaner etterhvert 😁

Ts

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel,, etter denne sliter jeg med å ta deg seriøst. Du har vasket i 30 år og er nå gravid? 

Anonymkode: e7ae1...d8d

🙄🙄

Jeg har allerede svart på denne, se over ;)

Og ja, takk jeg er gravid, termin om en uke så jeg vagger rundt og prøver å gjøre hverdagen så enkel som mulig siste dagene :) Helt seriøst! 😂

ts

• Liker 5
Skrevet

Jeg har prøvd forskjellige engangsmopper, og jeg ender opp like sint hver gang, for de fungerer søren ikke! De blir tørre med en gang! Holder ikke til et lite bad engang. Møkkaprodukt!

Anonymkode: 30308...bb5

• Liker 1
Skrevet

Legger igjen såperester og vasker ikke ordentlig rent. Har en mopp fra Europris med en hvit mopp med tråder på. Vasker rent og får med all skitten. Med barn er det bare å kjøre gulpekluter, stellehåndkler og vaskekluter på 90 grader i maskina.

Anonymkode: bbf1c...628

• Liker 1
Skrevet

Det er ganske sterke midler i noen av disse engangsmoppeklutene, for en gang jeg gikk barfot over gulvet mens jeg brukte en slik, svei det kraftig under føttene.

Tror ikke at det er særlig bra for barn at hus blir vasket med slikt svineri!!!

Anonymkode: 3d4f9...cf3

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de fra Jif er bra, ikke til grundig vask, men før-besøk-vask. Lukter rent og ser rent ut!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...