AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Har fått meg luftavfukter i kjelleren som produserer ganske mye vann. Da lurer jeg på: Er dette vannet spesielt rent? Næringsrikt? Full av kjellerlukt? Noen her som har tenkt litt over hva slags kvaliteter dette vannet kan ha? Anonymkode: 9d74d...dd4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått meg luftavfukter i kjelleren som produserer ganske mye vann. Da lurer jeg på: Er dette vannet spesielt rent? Næringsrikt? Full av kjellerlukt? Noen her som har tenkt litt over hva slags kvaliteter dette vannet kan ha? Anonymkode: 9d74d...dd4 Jeg tipper den viktigste kvaliteten er at det er fullt av kjellerlukt. Men seriøst, avhengig av hva du samler det opp i og hvor ren selve avfukteren er vil jeg tro det kan være veldig rent vann, men til gjengjeld også helt uten mineraler etc. som man kan få fra springvann. Men jeg hadde aldri drukket det. Anonymkode: 3b41d...e99 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 Ja, så i praksis egentlig destillert vann - egna til f.eks. bilens kjølevæskeblanding? Anonymkode: 9d74d...dd4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått meg luftavfukter i kjelleren som produserer ganske mye vann. Da lurer jeg på: Er dette vannet spesielt rent? Næringsrikt? Full av kjellerlukt? Noen her som har tenkt litt over hva slags kvaliteter dette vannet kan ha? Anonymkode: 9d74d...dd4 Vannet i en luftavfukter er urent og bør tømmes ofte, helst daglig for å unngå oppvekst av både helseskadelige bakterier og muggsopper både i vannet og i maskineriet. Anonymkode: 91485...cdb 6
Lutetium 71 Skrevet 25. september 2018 #5 Skrevet 25. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, så i praksis egentlig destillert vann - egna til f.eks. bilens kjølevæskeblanding? Anonymkode: 9d74d...dd4 Kondensert, ikke destillert. Så det er ikke mye sterilt eller spesielt rent. Bruk det til å vanne blomster, eller tøm det i do. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå