Gå til innhold

Når i syklusen veier dere mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når i menstruasjonssyklusen veier dere mest? Eller er det ingen variasjon? Hvordan er sultfølelsen? Jeg føler meg ekstra sulten dagene før mensen.

Anonymkode: ab483...a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, og aner heller ikke hvor i syklus jeg er eller når jeg skal ha mensen. Er det vanlig å vite slikt?

Anonymkode: 37817...78b

Skrevet

Rundt eggløsning. Og i de første dagene av menstruasjon.

Anonymkode: 89764...68b

Skrevet

Rett før, underveis, og rett etter mensen. 

Anonymkode: b1c8c...9f9

• Liker 1
Skrevet

Ca 4 dager før mensen blir jeg veldig oppblåst og ransaker huset etter ting å spise. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke, og aner heller ikke hvor i syklus jeg er eller når jeg skal ha mensen. Er det vanlig å vite slikt?

Anonymkode: 37817...78b

Ja det er ganske vanlig å vite slik. Om du ikke klarer å holde koll så finnes det apper for det og ;) 

Jeg har period tracker på android. Punktlig som bare det etter 2 perioder. Men så sier i grunn matlysten og buksene i fra før den tid ;)

Anonymkode: 6a15a...e3d

Skrevet

Jeg går på ppillen og med gynekologens velsignelse pleier jeg å hoppe over mensen bortsett fra ca tre ganger i året for å unngå spotting. Jeg merker ingen forskjell på vekt eller fysenhet når jeg skal ha min kunstige blødning.

Anonymkode: 50ea2...eef

Skrevet

Rett før menstruasjon veier jeg mest, så når jeg får menstruasjonen går jeg ned i vekt. 

Anonymkode: c1022...578

Skrevet

De siste 10 dagene før mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...