Gå til innhold

Våtfor til katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våre to katter får Royal Canin tørrfor som hovedfor. Men vi gir dem litt våtfor også. En halv pose hver dag. Men da er det enten Whiskas elller Pussi de som regel får. Iblant Iams. Er dette greit synes dere? Vet at det er mye salt i kattemat som kjøpes i dagligvare, men vet ikke om det stort sett gjelder tørrforet eller om det også er for mye i våtforet. 

Anonymkode: 87256...a64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://www.tv2.no/a/9380707/
RC fikk førsteplass, Pussi får faktisk tredjeplass :) 
Jeg selv gir kun RC, men har testet Coop og Pussi også, konklusjonen her var enstemt "uspiselig" 😛 
Mine tre sier at kun RC og Hills sitt våtfor kan spises, men tester viser at pussi er helt fint iallefall næringsmessig! 

Skrevet
1 minutt siden, _popcorn_ skrev:

https://www.tv2.no/a/9380707/
RC fikk førsteplass, Pussi får faktisk tredjeplass :) 
Jeg selv gir kun RC, men har testet Coop og Pussi også, konklusjonen her var enstemt "uspiselig" 😛 
Mine tre sier at kun RC og Hills sitt våtfor kan spises, men tester viser at pussi er helt fint iallefall næringsmessig! 

Her spiser katten pussi uten problemer, så det er smak og behag som alt annet tenker jeg 😛 

Anonymkode: dc528...0ef

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Her spiser katten pussi uten problemer, så det er smak og behag som alt annet tenker jeg 😛 

Her også, Pussi er omtrent det eneste hun godtar av alt jeg har prøvd. Lenge siden sist jeg prøvde noe annet så kanskje det er på tide å gi henne flere muligheter der, om hun i det hele tatt godtar det da :P 

Skrevet

Våre katter spiser begge nevnte for uten problemer, men jeg tenkte mer på om det er bra for dem med tanke på saltinnhold som det snakkes så mye om... 

Anonymkode: 87256...a64

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Mine er litt kresne da... :roll: Her har mellomste fått fisk, og vet ikke helt hvordan han skal komme seg lengre unna... Når dem fikk Coop sitt for, så snudde han 10cm i fra skåla, og sprang ut på stua, mens yngste satt fornærmet foran skåla å lurte på hva det var, og eldste forsynte seg godt av tørrforet istedet...
20170823_202858.thumb.jpg.55d67441ebf0d6ef27afa8989067bf10.jpg

Men kvalitetsmessig skal innholdet være ganske så bra i flere av de billigere versjonene! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...