AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Hei. Jeg har grublet litt i et par da ager om jeg faktisk kan være gravid. Jeg er skikkelig kvalm, var på lukter og hodepine. Jeg skulle egentlig ha menstruasjon ifag. Men den har ikke kommet. Jeg har en stikkende smerte nederst i magen på høyre side. Kan være i forveksling med menssmerter🙄 men allikevel ikke. Kvalmen begynte for et par dager siden. Smerten i magen startet idag. I morgest når jeg våknet var jeg sikker på at mens hadde kommet for det kjentes ut som at trusa var vår. Men dem var ikke det og ingen blod. Er litt usikker om jeg kan bære gravid eller om jeg tenker alt for mye på det og derfor bare innbiller meg. For er det vanlig å bli kvalm så tidlig? Jeg har et barn fra før som er peøverørsbarn. Derfor tenker jeg også at det ska godt gjøres at jeg er gravid nå. Anonymkode: 3b8fc...a8f
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Om du skulle hatt mensen i dag, vil det slå ut på en graviditetstest. Og det er igrunnen den eneste måten å finne det ut på. Lykke til! Anonymkode: cacd6...c29
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #3 Skrevet 26. september 2018 Ta en test du jegjeg var kvalm før ikm alle tre gangene. Anonymkode: b7449...850
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #4 Skrevet 26. september 2018 Jeg tenkte å se det an til i dag. Og i løpet av dagen kom det litt blod på papiret. Jeg tok på meg bind som vanlig og forventet at det skulle komme menssmerter, men det har det ikke. Samme rare stikning på høyre side. Å når jeg la meg nå, forventet jeg at det var en del som hadde kommet ved bytting av bind. Men der var brunt og slimete, og ikke så mye. (beklager ekle detaljer) er ikke kvalm som jeg har vært de siste dagene. Men ømme brystvorter enda. Vurderer å teste imorgen om ikke tr kommer mer normalt i løpet av natt og tidlig imorgen. Alt er bare merkelig denne gangen. Og jeg har en følelse på at det er noe. Anonymkode: 3b8fc...a8f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 Ja men så ta en test Anonymkode: 5ae40...8e6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #6 Skrevet 26. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte å se det an til i dag. Og i løpet av dagen kom det litt blod på papiret. Jeg tok på meg bind som vanlig og forventet at det skulle komme menssmerter, men det har det ikke. Samme rare stikning på høyre side. Å når jeg la meg nå, forventet jeg at det var en del som hadde kommet ved bytting av bind. Men der var brunt og slimete, og ikke så mye. (beklager ekle detaljer) er ikke kvalm som jeg har vært de siste dagene. Men ømme brystvorter enda. Vurderer å teste imorgen om ikke tr kommer mer normalt i løpet av natt og tidlig imorgen. Alt er bare merkelig denne gangen. Og jeg har en følelse på at det er noe. Anonymkode: 3b8fc...a8f Herregud ta en test? Anonymkode: af539...cad 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #7 Skrevet 26. september 2018 På 25.9.2018 den 21.46, AnonymBruker skrev: Om du skulle hatt mensen i dag, vil det slå ut på en graviditetstest. Og det er igrunnen den eneste måten å finne det ut på. Lykke til! Anonymkode: cacd6...c29 Ikke nødvendigvis. Hos noen tar det litt tid før det er nok Hcg i urinen til å slå ut som positiv. Begge mine ganger fikk jeg positiv test en uke etter jeg skulle hatt mens. TS ta en test, med morgenurin. Blir den negativ og mensen fremdeles uteblir så test igjen et par dager etterpå. Anonymkode: a254d...fc8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #8 Skrevet 26. september 2018 Ja jeg tenkt å gjøre det i morgen. 🙂 Grunnen til at jeg skriver og spør, er å høre fra andre om noen har hatt noen lignende opplevelser. Jeg skjønner at det er så enkelt som å ta en test for å være helt sikker. Men det blir ofte sånn at man grubler litt ekstra. Å henger håpet på en syltynn tråd.. 😅 Anonymkode: 3b8fc...a8f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #9 Skrevet 27. september 2018 Så kom det for fullt i dag. Burde vel ha skjønt det. Men det er rart hvordan man tenker og leter etter tegn når det er små symptomer som dukker opp. Bruker ikke å være slik før tr kommer, så jeg ble litt betenkt. Men det var vel andre grunner til at jeg var som jeg var og er. 🙂 Anonymkode: 3b8fc...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå