Gå til innhold

Jeg drømte en film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte nesten en hel film i natt. Den handlet om en amerikansk pilot som forsvant med flyet sitt mellom England og Frankrike under andre verdenskrig og ble meldt savnet, antatt død. Så dukket den samme piloten opp igjen på 80-tallet og landet trygt utenfor en fransk bondegård hvor en gammel mann og hans barnebarn, en ung jente, bodde. Piloten var altså like ung, men hadde fløyet gjennom et hull i tiden. Han måtte ganske raskt innse at det var sant at hadde reist i tiden og krigen forlengst var slutt, siden bevisene var over alt rundt ham. Det tok lengre tid for den gamle mannen og barnebarnet å tro på historien hans, men da de reiste til England for å treffe pilotens kjæreste, nå en gammel dame, forsto de at han snakket sant. Det viste seg også at kjæresten fikk en sønn noen måneder etter at piloten forsvant. De reiste så for å besøke sønnen, som bodde i Oxford og ble spilt av Matt Damon 😛 Piloten tok en falsk identitet og giftet seg med den franske jenta fra bondegården. Mange år senere fikk myndighetene snusen i saken og ville selvsagt forske på den tidsreisende mannen som bare ville leve i fred med sin familie. De lå på hjul på den franske landsbygda, men så TOK DRØMMEN SLUTT!! 😮

Er dette en historie jeg kunne fått solgt? Ville dere sett den? Men først og fremst, hvordan i all verden ender den?? Har aldri drømt en så lang sammenhengende drøm før, men altså uten slutten. Er det håp om at jeg drømmer resten nå i natt? 😛 

Anonymkode: ff929...564

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha - i så fall må du fortelle her hvordan det slutter. Jeg vil også vite slutten!!

Anonymkode: 09ff5...9ba

Skrevet

Ja, men minner jo relativt mye om den nye serien som kommer? ( manifest?) 

Kanskje slutter nogelunde likt som i "age of adeline?" mange likheter med den filmen også. Du har nok bare sett fimer/videosnutt og satt det sammen. Veldig vanlig 

Anonymkode: 9b802...bc6

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men minner jo relativt mye om den nye serien som kommer? ( manifest?) 

Kanskje slutter nogelunde likt som i "age of adeline?" mange likheter med den filmen også. Du har nok bare sett fimer/videosnutt og satt det sammen. Veldig vanlig 

Anonymkode: 9b802...bc6

Manifest hadde jeg ikke hørt om, men den skal jeg nok få med meg. Selv om jeg synes det er mer spennende om det har gått mer enn fem år. Så på den serien med de franske barna som kom tilbake fra de døde også. Age of Adaline elsket jeg :) Skal konsentrere meg dypt om å drømme resten av filmen min i natt. 😃

Anonymkode: ff929...564

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...