AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Hei. Jeg og min samboer har i det siste snakket om å stifte familie sammen. Jeg nærmer meg 30 år, og kjenner jeg mer eller mindre begynner å bli klar for dette. Min mann har to barn fra før som bor et stykke unna. De er skjeldent på besøk og han flyttet vekk derfra da minstejenta var ett år, så de har aldri bodd med sin far (som de husker). Vet han er glad i ungene sine, og han har kontakt med de over tlf og snapchat. Men som sagt så er han veldig skjeldent med de. Er så usikker på om han egentlig er interessert i å få barn med meg, selv om han sier han vil, siden han den gang flyttet 25 mil unna de han har fra før. Og kun var med de når det passet for han. Han elsker jo de, men har aldri egentlig vært i stand til å ta vare på noen andre enn seg selv, før nå! Usikker Anonymkode: 44e4a...bd0
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Høres ikke ut som noen god far akkurat...om det blir slutt etter dere får barn så er oddsen stor for at han stikker fra dere å. Skal man få kull nr to med noen som er barn fra før så er det sykt viktig at de allerede er gode foreldre for de de har. Anonymkode: ddf74...ba0 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 Veldig dårlig tegn at han har valgt å bosette seg så langt unna barna sine. Sier veldig mye om en person at han velger bort de som trenger ham mest. Jeg ville tenkt på at dette er noe han kan finne på å gjøre igjen, siden han tydeligvis har det i seg. Anonymkode: 5f4e7...dfb 2
stan Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 Han har jo blitt eldre og med alderen endres gjerne prioritetene. Jeg kjenner ikke grunnen til at han ikke har mer kontakt med barna, men det er mulig han savner det å virkelig få være foreldre. Flere i lignende situasjon innser jo at de faktisk går glipp av noe av det viktigste og beste livet byr på. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #5 Skrevet 25. september 2018 Hadde aldri blitt sammen med enn sånn mann, ivertfall ikkje om ei ønsker barn selv.. Anonymkode: 3ba3d...ad6
Basic Skrevet 25. september 2018 #6 Skrevet 25. september 2018 Han har virkelig blitt eldre ja som Stan sier. Han har ikke tatt ansvar for de han har, han har prøvd. Han kunne ikke være bosatt der siden det ikke var beleilig for jobb. Han hadde nok med seg selv på den tiden, men han var jo med på å lage de. Har ingen kontakt med barnemor, kun direkte med ungene. Det er vel mye pga meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå