Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er lagt ut noen nye klær på hm.com fra den nye kolleksjonen, med bilder og informasjon om hva ting koster og link til hver ting.

Jeg har såå lyst på det stilige beltet med mange rundinger festet langs beltet,..hvorfor i alle dager går det ikke ann å få kjøpt det på nettet? :klø:

Noen som vet om det kommer for salg enten på nettet eller i butikken??

(Andre enn meg som sikler etter det forresten?)

Har sendt mail til hm.com for å spørre, men har ikke fått svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det det beltet som er helt av metall, som det ser ut som om det henger myntlignende gjenstander ned fra?

Gjest Gjesta
Skrevet
Er det det beltet som er helt av metall' date=' som det ser ut som om det henger myntlignende gjenstander ned fra?[/quote']

Ja, det er det. :Nikke:

Skrevet

Er det dette:

DL361_49853_840040_03_4916.jpg

Det får du kjøpt i shoppen.

Hvis ikke så får du smøre deg med tålmodighet, det kommer sikkert til butikken snart!

Jeg kjørte forbi H&M-lageret i dag, og det sto MASSEVIS av containere utenfor H&M! :hoppe:

Skrevet

Nei, jeg tror jeg vet!

Det er det belte med flere "mynter", på henne med mørkt hår, beige topp og dongeri?

Det var dødsfint! Vil også ha...

Er sikkert storby... Skal se etter det i morra!

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, det er ikke det. Det jeg mener er bredere, og med flere sirkler på. Det er blant annet på side 4 og side 8 under kategori "H&M Spring collection 2005".

Får krysse fingrene og håpe det kommer ut i butikkene :)

Skrevet

Det som jeg snakker om er i butikken. Kanskje ikke alle, men vi har det ihvertfall. Finnes også som armbånd.

Skrevet

Er det storby? Eller får alle butikkene det? Jobber i H&M jeg og... (liten butikk, men er i storbyen nå!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...