Gå til innhold

Badevekt for ekstra tung person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Badevekten min går ikke høyere enn den gjør, så jeg aner ikke hva jeg veier lenger... men åpenbart mye mer enn hva min vekt takler. Så jeg lurer på om det er noen andre tungvektere her som kan anbefale en god og robust vekt for en god og robust dame? 😅

Anonymkode: 6351b...9e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg anbefale å gå ned såpass i vekt at badevekta kan måle vekta di, siden badevekter allerede går mye lengre enn hva en person bør veie. 

Anonymkode: 4b670...bc4

• Liker 3
Skrevet

Vei deg på slaktervekt, TS, hvis du er så heldig å ha et slakteri i nørheten.

Anonymkode: cefe4...4de

Skrevet

Nærheten skulle det stå.

Anonymkode: cefe4...4de

Skrevet

m

når jeg var kjukkas så veide jeg meg på biltilsynets bilvekt, eller på pallevekt på industribedrifter.

Anonymkode: 5fcc3...79f

• Liker 1
Skrevet

Om du bor i nærheten av en flyplass, så dra dit og vei deg på en bagasjevekt.....

Anonymkode: d8002...e6a

Skrevet

Ta kontakt med legen din og kom i gang med slankekuren. Du har en dødelig overvekt

Anonymkode: 41728...ae2

Skrevet

Kjøp deg to billige fra Clas Ohlson, stå med en fot på hver og legg sammen kiloene.

Anonymkode: 7cd3d...047

• Liker 1
Skrevet

Her var det jaggu mange ufyselige kommentarer. 

Og selv om man veier mer enn en vanlig badevekt takler betyr ikke det at man har noe mindre behov for å måle fremgangen om man forsøker å gå ned. 

Anonymkode: 171c8...8ae

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns det er trist å lese at dere kommer med formaninger om slanking når vedkommende spør etter badevekt. Ts er et voksent oppegående, intelligent menneske som er sjef i eget liv. Ser ingen grunn til at det er greit å henge ts ut. Dere har vel for fanken ikke noe med å kommenterer vekt, kropp eller helse til ts. Er det rart at barn mobber andre barn? De lærer vel det hjemme av dere. 

Anonymkode: fc65b...517

• Liker 7
Skrevet
På 26.9.2018 den 17.45, AnonymBruker skrev:

På 26.9.2018 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er trist å lese at dere kommer med formaninger om slanking når vedkommende spør etter badevekt. Ts er et voksent oppegående, intelligent menneske som er sjef i eget liv. Ser ingen grunn til at det er greit å henge ts ut. Dere har vel for fanken ikke noe med å kommenterer vekt, kropp eller helse til ts. Er det rart at barn mobber andre barn? De lærer vel det hjemme av dere. 

Takk for omtanken! Men dette hadde jeg tross alt forventet fra dette forumet, og spesielt siden man kan bruke AB, (jeg ser ironien i at jeg selv bruker AB på dette innlegget!).

Jeg vet forresten at jeg er feit, så det er ikke noe man trenger og understreke. De færreste hadde uansett klart å tippe vekten min, av erfaring har jeg opplevd det, så det er nå så. Uansett, så lenge jeg føler meg bra og er frisk, så er ikke dette hovedproblemet mitt, men jeg bør heller ikke gå opp noe ytterligere nå. Derav greit med en badevekt som går litt høyere enn den jeg har hatt.

Skrevet
På 25.9.2018 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Badevekten min går ikke høyere enn den gjør, så jeg aner ikke hva jeg veier lenger... men åpenbart mye mer enn hva min vekt takler. Så jeg lurer på om det er noen andre tungvektere her som kan anbefale en god og robust vekt for en god og robust dame? 😅

Badevekter har sine maksimale begrensninger på hvilket tall de kan vise. 

Legenes vekter er gjerne mer robuste til å vise høye tall, men den typen vekter regnes som medisinsk utstyr og koster deretter. 

Enklest for deg blir det derfor å få deg en legetime og teste ut om legens vekt kan være et alternativ, ellers må du henvises til spesialist/sykehus. 

Anonymkode: ac447...eb0

Skrevet

Set har jo sånn vekt på Grete Roese kurs og sånn, så det må være mulig å få tak i. Bestille på nett? Når jeg bodde i USA var det mange i området som var skikkelig stor, og de kunne nok ikke brukt vanlig badevekt. Det er sikkert mulig å bestille fra nett.

Anonymkode: 9fc4f...f44

Skrevet
På 25.9.2018 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Hvor mye veier du da? Denne vekten går til 160 kg. https://www.xxl.no/obh-nordica-classic-light-scale-personvekt-hvit/p/1143896_1_style?gclid=Cj0KCQjwxbzdBRCoARIsACzIK2nmLvJLD8i6Iyth48DtkpYotAMtV0sAkJky8cZrgf9_Y19PrE-PRmkaAltvEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&dclid=CNqE6ZCE4N0CFRqHsgodybEMUA

Hvis ikke kan du kontakte de som tilbyr fedmeoperasjon f.eks. Aleris. De kan sikkert hjelpe deg og foreslå en vekt eller at du kan komme innom. 

Skrevet

Jeg ser du har fått forslag om en badevekt som går opp til 200 kg, så da skulle det vel ordne seg, men ellers er faktisk forslaget om å veie seg på pallevekt i industrien slett ikke så dumt. Hvis du kjenner noen som jobber i en produksjonsbedrift som lager litt store ting som pakkes og sendes på paller kan du spørre om det er mulighet for å veie deg der innimellom. Disse vektene er ikke helt på grammet nøyaktige, men på kiloen skal de være ganske sikre. Hvis du veier deg en gang i måneden eller noe, vil du kunne følge vektnedgangen din fint på en slik vekt.  

Anonymkode: 3b068...a61

• 3 uker senere...
Skrevet
På ‎26‎.‎09‎.‎2018 den 17.45, AnonymBruker skrev:

Og selv om man veier mer enn en vanlig badevekt takler betyr ikke det at man har noe mindre behov for å måle fremgangen om man forsøker å gå ned. 

Hvis alle disse som kommer med ufine kommentarer her lærer samme oppførsel til ungene sine, så er det ikke rart det er umulig å få bukt med mobbing. Fin stil, sitte og spy ut edder og galle utover nettet, og så er det ut å gå i fakkeltog mot mobbing.

Anonymkode: 353dd...8e3

• Liker 2
Skrevet

Stakkars Ts. Folk er jævlig frekke, og skjuler brukeren sin bak ab. de føler seg vel bedre, når de spyr gørra si, ut. Håper du får hjelp Ts. 🧡 

Skrevet
1 minutt siden, IommI skrev:

Stakkars Ts. Folk er jævlig frekke, og skjuler brukeren sin bak ab. de føler seg vel bedre, når de spyr gørra si, ut. Håper du får hjelp Ts. 🧡 

Så fint sagt. 🙂

Anonymkode: 919c9...0b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...