AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Hei. Jeg sliter virkelig med noe. Det er en jeg liker veldig godt på jobben, men vi er ikke kjærester, og vet ikke om han liker meg. Han har vist noen tegn på det, men er litt usikker. Problemet er at han er så mye med ei dame på jobben. De er sammen hele tiden, vet ikke om de er kjærester, og hvis de er bestevenner, blir jeg sjalu likevel. Har han på snapchat, og etter jobben idag sendte han bilde til meg av han og henne. De har vært mye sammen etter jobben, vært sammen sånn 2 timer. Problemet er at jeg blir så sykt sjalu, jeg blir lei meg. Hva skal jeg gjøre for og bli mindre sjalu? Og hvilke tegn kan jeg gi han for å vise at jeg liker han? Kan jeg f.eks spørre han om vi kan møtes/være sammen etter jobb? Eller blir det rart? Anonymkode: ac661...920
B.Wooster Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Hvorfor sendte han bildet? Er han ute etter å gjøre deg sjalu, eller prøver han å finne ut hvor du står?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 4 minutter siden, B.Wooster skrev: Hvorfor sendte han bildet? Er han ute etter å gjøre deg sjalu, eller prøver han å finne ut hvor du står? tror kanskje det var litt begge deler.. ts Anonymkode: ac661...920
Bigoneclassic Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg sliter virkelig med noe. Det er en jeg liker veldig godt på jobben, men vi er ikke kjærester, og vet ikke om han liker meg. Han har vist noen tegn på det, men er litt usikker. Problemet er at han er så mye med ei dame på jobben. De er sammen hele tiden, vet ikke om de er kjærester, og hvis de er bestevenner, blir jeg sjalu likevel. Har han på snapchat, og etter jobben idag sendte han bilde til meg av han og henne. De har vært mye sammen etter jobben, vært sammen sånn 2 timer. Problemet er at jeg blir så sykt sjalu, jeg blir lei meg. Hva skal jeg gjøre for og bli mindre sjalu? Og hvilke tegn kan jeg gi han for å vise at jeg liker han? Kan jeg f.eks spørre han om vi kan møtes/være sammen etter jobb? Eller blir det rart? Anonymkode: ac661...920 de fleste kvinner blir sjalu ganske fort, til å med selv når de ikke er kjærester, noen menn blir dette også. 1
FrodeF Skrevet 25. september 2018 #5 Skrevet 25. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: tror kanskje det var litt begge deler.. ts Anonymkode: ac661...920 Er du finere enn hun andre?
B.Wooster Skrevet 25. september 2018 #6 Skrevet 25. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: tror kanskje det var litt begge deler.. ts Anonymkode: ac661...920 Du må bare gjøre deg sårbar, og spille med. "jeg vet ikke om du prøver å gjøre meg sjalu, men jeg liker deg godt nok til at det virker". 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #7 Skrevet 25. september 2018 3 minutter siden, FrodeF skrev: Er du finere enn hun andre? litt ja..synes det selv Anonymkode: ac661...920
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #8 Skrevet 25. september 2018 Det må vel være en grunn til at han tilbringer så mye tid med hun andre? (Og ikke deg). Anonymkode: f8af5...c01 1
B.Wooster Skrevet 25. september 2018 #9 Skrevet 25. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må vel være en grunn til at han tilbringer så mye tid med hun andre? (Og ikke deg). Anonymkode: f8af5...c01 Den eneste relevante grunnen vi har fått oppgitt, er at ts er så tafatt, at hun ikke engang har funnet ut om han er opptatt. 1
Cbunke90z Skrevet 26. september 2018 #10 Skrevet 26. september 2018 Finn først ut om han er singel, er han det så be han med ut. Ikke nødvendigvis fordi det kommer til å funke, man vet aldri, men jeg tror om du får en date ut av systemet og du finner ut at dere ikke passer sammen som par vil du i framtiden ikke bli sjalu når du ser han med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå