AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Nå føler jeg meg ganske langt nede, som egentlig er veldig teit av meg siden det bare var en Tinder match, men jeg kan ikke så mye for det. Hva er det som får dere jenter til å slette en match dere prater med uten å si et ord? Jeg matcher ikke veldig ofte, så jeg ble veldig glad når jeg matchet med en søt jente jeg hadde mye til felles med. Vi fikk i gang praten litt og sendte en del ganske lange meldinger frem og tilbake, så etter å ha svart på det siste jeg sendte så slettet hun matchet helt ut av det blå. Hva er det som får dere til å gjøre dette? Hadde hun i det minste giddet å si hvorfor, men nå blir jeg bare sittende her og føle meg nedfor og at jeg ikke er verdt noe særlig som bare ble slettet Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, men det er vel kanskje bare mest å få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 61f69...cb4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Kanskje hun kom tilbake med eksen eller at hun traff noen i virkeligheten. Forstår det er sårt, men du har jo aldri møtt dama. Anonymkode: 55c1f...d23 3
Gjest Minesveiper Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå føler jeg meg ganske langt nede, som egentlig er veldig teit av meg siden det bare var en Tinder match, men jeg kan ikke så mye for det. Hva er det som får dere jenter til å slette en match dere prater med uten å si et ord? Jeg matcher ikke veldig ofte, så jeg ble veldig glad når jeg matchet med en søt jente jeg hadde mye til felles med. Vi fikk i gang praten litt og sendte en del ganske lange meldinger frem og tilbake, så etter å ha svart på det siste jeg sendte så slettet hun matchet helt ut av det blå. Hva er det som får dere til å gjøre dette? Hadde hun i det minste giddet å si hvorfor, men nå blir jeg bare sittende her og føle meg nedfor og at jeg ikke er verdt noe særlig som bare ble slettet Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, men det er vel kanskje bare mest å få ut litt frustrasjon. Anonymkode: 61f69...cb4 Litt av problemet med tinder for menn er at kvinner generelt får flere matcher selv om de også er mer kresne. Tinderella for eksempel datet opp mot 3 menn i uken fra appen, mens du sjeldent får matcher. Damen du pratet med førte nok samtaler med flere samtidig, og du falt nok gjennom dessverre. Konkurransen er ganske tøff. Det er trist, men i dagens dating-game kan mann ikke forvente normal anstendighet fra kvinner. De fleste utviser selektiv anstendighet, dvs de er skikkelige mot menneskene de bryr seg om. Menn oppfører seg på samme måten, så er det ikke noe bedre for kvinner. Endret 25. september 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 Jeg har sletter 3 uten å si ifra. Den ene er lett gjenkjennelig men slettet han i går. eide ikke sosiale antenner og bodde hos mamma og pappa som godt voksen. Grunnen var fordi han bodde der gratis. Han andre svipet kun de som er langt under han på skalaen. Slik at han var sikker på å få napp og ønsket kvinnfolk uten drama og sjalusi. Så da valgte han "enkle" kvinnfolk som lå lavt på skalaen og som da ville forgude han fordi han var en 9 er mens hun er en 2 er. Vi matchet.... så det betyr da at jeg er stygg og lett på tråden og tar alt jeg får servert fordi jeg ikke får noen andre. Slettet uten å si et ord. Den tredje ba meg om å selge katten om det skulle være håp om oss to. Fordi han syntes katter er ekle og skitne. Første han skrev, svarte "HA HA HA!" og slettet. Har også slettet folk som skrev "Hei" og jeg svarer tilbake også får jeg en "Gjør du da?" også svarer jeg.. 2 uker senere, fortsatt ingen svar fra dem. Har mange slike som skriver hei og ikke mer. Sletter dem når jeg ser de senere. Anonymkode: 340d8...cc5 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #5 Skrevet 25. september 2018 Hvis man finner ut mer om vedkommende, som man ikke liker. f.eks at de bor hos mamsen og papsen, at de har bilder av ekser på some, ikke eier sosiale antenner, deler rare ting på some, at de virker opptatt av sex, spør om sex-ting/bilder osv. Anonymkode: f1ba4...894 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #6 Skrevet 25. september 2018 Har desverre ikke for mye å komme med, hadde aldri selv slettet en hyggelig match uten videre k27år. Samme vei lurer jeg alltid på de mennene som jeg får match med som aldri svarer... de har sveipa først på meg, men er ikke interessert når de så får match ikke lett det der med tinder Anonymkode: 534ba...a8b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #7 Skrevet 25. september 2018 Avogtil er det bare feil tidspunkt. Dette var ikke tinder men en annen dating app der jeg begynte å chatte litt med en. Hyggelig fyr og han var gira på å treffes osv.. Nå sletta jeg han ikke...men jeg tok ikke noe iniativ til særlig kontakt så han skjønte nok at interessen min ikke helt var DER. Grunnen var rett og slett en annen mann. Jeg slettet den dating appen like etterpå og har nå god kontakt med han jeg likte. Så det trenger langt fra være noe med deg. Anonymkode: b1532...50a
sofie777 Skrevet 25. september 2018 #8 Skrevet 25. september 2018 Jeg begynte å snakke med en i helgen, men han skriver bare hva han driver på med i en setning ("Var på hyttetur." Punktum. "Hadde det gøy med kamerater". Punktum.) Ingen spørsmål som engasjerer litt frem og tilbake. For meg blir det like intetsigende som et standard Hei.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #9 Skrevet 28. september 2018 På 25.9.2018 den 19.19, AnonymBruker skrev: Hvis man finner ut mer om vedkommende, som man ikke liker. f.eks at de bor hos mamsen og papsen, at de har bilder av ekser på some, ikke eier sosiale antenner, deler rare ting på some, at de virker opptatt av sex, spør om sex-ting/bilder osv. Anonymkode: f1ba4...894 Hva er some? Skjønner ikke det, dumme meg😁😁 Anonymkode: 3901a...c39
Leeloo Skrevet 28. september 2018 #10 Skrevet 28. september 2018 Sosiale Medier 😄 Jeg har kun slettet menn som har kommet med ufine eller uakseptable kommentarer (en var tydelig homofob f.eks.).
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #11 Skrevet 28. september 2018 Se på den siste meldlingen din, kanskje fikke du sagt noe som hun oppfattet negativt. Selv pleier jeg si fra at jeg ikke er interessert før jeg sletter om jeg har chattet med noen, men innimellom er det fristende å bare slette når du skjønner at fyren i andre enden er en useriøs dust. Husker en som viste seg å være gift. Han fikk en ekstremt lite hyggelig melding fra meg før jeg slettet han... Anonymkode: e99df...57d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #12 Skrevet 28. september 2018 Jeg kan vel komme med en liten oppdatering her siden folk har vært snill å svare. Jeg hadde hun på et annet sosialt medie, så jeg sendte en kort melding bare for å unskylde hvis jeg hadde sagt eller gjort noe galt, men hun sa at jeg ikke hadde sagt eller gjort noe galt, det var bare hun som ikke var helt klar for forhold. Så nå har jeg fått ro i sjelen og kommet med videre, men takk til alle som har svart TS Anonymkode: 61f69...cb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå