Dana Sommer Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 (endret) Hei. Jeg trenger hjelp av dere som er superbruker på facebook. Jeg har møtt en kjekk gutt på Guns`n Roses konsert i juli i Oslo. Dessverre delte vi ikke telefonnummer og nå finner jeg ikke han på face. Tenkte, det blir enklere å finne folk som var der. Men, jeg er i tillegg helt nybegynner på face. Jeg føler, jeg når ikke ut til facebook-verden med mine innlegg, selv om jeg setter på òffentlig`.Fordi jeg har for lite venner? Noen som kan hjelpe? Tenker ofte på han og tiden siden bare løper :-( Takknemlig for all hjelp jeg kan få. Endret 25. september 2018 av Dana Sommer 1
Glitnir Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Du vet ikke verken for- eller etternavn? Det blir kinkig. Du kan jo selvsagt prøve stedet han kommer fra, eller søk gjennom Guns N’ Roses-eventen. Men der er det mange, så vet du ikke fornavn en gang er det ikke så greit. Dersom dere har felles venner kan du også søke igjennom disse sine vennelister - eller bare spørre dem... 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 Du får prøve å google han i stedet, om du har hele navnet hans....blir jo ikke så lett å finne en fyr om en ikke har navnet da... Anonymkode: 141ed...d35
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 Du kan gå innpå Guns N’ Roses arrangementet på Facebook, og se hvem som har trykket Skal. Mulig det blir mange å bla igjennom da, men hvis du vet fornavn eller etternavn - vil det være enklere. Anonymkode: 32081...ab9 2
Dana Sommer Skrevet 26. september 2018 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2018 Takk for tips. Skjønner det er håløs uten navn. Nå angrer jeg selvfølgelig. Tenkte bet blir lettere via face, men nei da. Lurer på om jeg skal få betalt hjelp for facebook søk. Noe som har erfaring med dette - Facebook- detektiv? Hvordan finner man ellers folk som er samtidig metal-fan? Det var han tydeligvis. Husker også han pratet ordentlig norsk, uten dialekt.
FrodeF Skrevet 26. september 2018 #6 Skrevet 26. september 2018 6 minutter siden, Dana Sommer skrev: Takk for tips. Skjønner det er håløs uten navn. Nå angrer jeg selvfølgelig. Tenkte bet blir lettere via face, men nei da. Lurer på om jeg skal få betalt hjelp for facebook søk. Noe som har erfaring med dette - Facebook- detektiv? Hvordan finner man ellers folk som er samtidig metal-fan? Det var han tydeligvis. Husker også han pratet ordentlig norsk, uten dialekt. Men i all verden. Hvordan tror du noen skal finne en person man ikke vet navnet på via Facebook uten å bare bla igjennom alt som er av bilder og profiler ? 😂😂😂😂😂 2
Tibbie Skrevet 26. september 2018 #7 Skrevet 26. september 2018 Har du bladd gjennom arrangementet? Det er sikkert mange, men du trenger jo ikke se så nøye på damene. Høyreklikk alle som kunne lignet på han fra profilbildet opp i ei ny fane, og gå nøyere gjennom dem når du har bladd gjennom "skal"-lista på arrangementet. Ellers kan du jo melde deg inn i en fan-gruppe av Guns på Facebook. Han er kanskje der også. Fikk du ikke med deg hva han jobber med, om han var med noen kompiser som du har noe info på els? 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #8 Skrevet 26. september 2018 15 minutter siden, Dana Sommer skrev: Takk for tips. Skjønner det er håløs uten navn. Nå angrer jeg selvfølgelig. Tenkte bet blir lettere via face, men nei da. Lurer på om jeg skal få betalt hjelp for facebook søk. Noe som har erfaring med dette - Facebook- detektiv? Hvordan finner man ellers folk som er samtidig metal-fan? Det var han tydeligvis. Husker også han pratet ordentlig norsk, uten dialekt. Har du bilde av han? Anonymkode: ea977...0da
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #9 Skrevet 26. september 2018 16 minutter siden, Dana Sommer skrev: Takk for tips. Skjønner det er håløs uten navn. Nå angrer jeg selvfølgelig. Tenkte bet blir lettere via face, men nei da. Lurer på om jeg skal få betalt hjelp for facebook søk. Noe som har erfaring med dette - Facebook- detektiv? Hvordan finner man ellers folk som er samtidig metal-fan? Det var han tydeligvis. Husker også han pratet ordentlig norsk, uten dialekt. Vet du alder og hvilken by han bor i? Kanskje du finner han på klassebilder fra skoler som han går/har gått på? Anonymkode: ea977...0da
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #10 Skrevet 26. september 2018 Kan du skrive ALT du vet om han, så kan jeg prøve å hjelpe. Altså, utseende, dialekt, ting og tang dere snakket om, alder, yndlingsband, når dette arrangementet var osv. Anonymkode: 315b0...4f0 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #11 Skrevet 26. september 2018 På 25.9.2018 den 16.28, Dana Sommer skrev: Hei. Jeg trenger hjelp av dere som er superbruker på facebook. Jeg har møtt en kjekk gutt på Guns`n Roses konsert i juli i Oslo. Dessverre delte vi ikke telefonnummer og nå finner jeg ikke han på face. Tenkte, det blir enklere å finne folk som var der. Men, jeg er i tillegg helt nybegynner på face. Jeg føler, jeg når ikke ut til facebook-verden med mine innlegg, selv om jeg setter på òffentlig`.Fordi jeg har for lite venner? Noen som kan hjelpe? Tenker ofte på han og tiden siden bare løper 😞 Takknemlig for all hjelp jeg kan få. Hva om du søker på #gunsnroses #oslo på instagram? Anonymkode: ea977...0da
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #12 Skrevet 26. september 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du skrive ALT du vet om han, så kan jeg prøve å hjelpe. Altså, utseende, dialekt, ting og tang dere snakket om, alder, yndlingsband, når dette arrangementet var osv. Anonymkode: 315b0...4f0 Kanskje det hadde vært fint for ts å ta det på personlig melding, dersom du vil skrive til ts med brukernavn? Anonymkode: ea977...0da 1
funginger Skrevet 26. september 2018 #13 Skrevet 26. september 2018 Du kan begynne å henge på rockebarer i Oslo regelmessig? Rock In, Kniven eller Vaterland vil jeg anbefale. 2
Perelandra Skrevet 26. september 2018 #14 Skrevet 26. september 2018 (endret) Tråden er ryddet for identifisering av privatpersoner og svar til dette Perelandra, mod. Endret 27. september 2018 av Perelandra Endret fra brudd på opphavsrett til identifisering av privatpersoner
Dana Sommer Skrevet 27. september 2018 Forfatter #15 Skrevet 27. september 2018 På 26.9.2018 den 17.25, AnonymBruker skrev: Kan du skrive ALT du vet om han, så kan jeg prøve å hjelpe. Altså, utseende, dialekt, ting og tang dere snakket om, alder, yndlingsband, når dette arrangementet var osv. Anonymkode: 315b0...4f0 Takker jaaaaaa, til tiludet :-) Hjelpe å finne fyren. Jeg husker klær, langt, brun hår, og ca. 30 år. Ellers to, tre ting vi har snakket om (men det skal vel ikke alle få vite om her;-). Han var der med gjengen, som stå ca. 20 m unna. Det fikk jeg helt på slutten med meg. Guns`n Roses konserten var 19.7.18. på Valle Hovin. Har ikke gitt opp, men vet selv at det er lite info i det hele tatt. Hvorfor er man så beskjeden med å spørre om navn selv?
Dana Sommer Skrevet 27. september 2018 Forfatter #16 Skrevet 27. september 2018 På 26.9.2018 den 18.44, funginger skrev: Du kan begynne å henge på rockebarer i Oslo regelmessig? Rock In, Kniven eller Vaterland vil jeg anbefale. Kom på det også, jeg. Takk for tipsen, skal prøve 😉
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #17 Skrevet 27. september 2018 Skriv en etterlysning inne på arrangementsiden på face 😀 Anonymkode: b55a5...364
Dana Sommer Skrevet 27. september 2018 Forfatter #18 Skrevet 27. september 2018 På 26.9.2018 den 17.57, AnonymBruker skrev: Kanskje det hadde vært fint for ts å ta det på personlig melding, dersom du vil skrive til ts med brukernavn? Anonymkode: ea977...0da Tja, hva mener du her, ts? Hvordan skal jeg få det til? Beklager, noen ganger skjønner man sent......
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #19 Skrevet 28. september 2018 Skriv en stor utlysningstekst på din egen profil? Ha det offentlig og få folk til å dele det, samt del det på arrangement siden til konserten «HJELP MEG Å DEL DETTE, vær så snill» Jeg traff en mann på Guns’n Roses konsert i juli blablabla (dato og sted, gjerne plassering på konserten/område sånn ca), beskriv utseende og personlighet hos han, hva dere snakket om, og annen relevant into. Vi delte desverre ikke navn/nr med hverandre, men gjør ikke annet enn å tenke på han; hjelp meg å finn kjærligheten osv. Anonymkode: f4a88...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå