Gå til innhold

Hvordan smaker en penis?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette lurer altså jeg på. Jeg tenker spesielt på dersom den ikke er helt nyvaska, men for eksempel på kvelden hvis den blei vaska sist på morgenen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri spist en penis, så jeg vet ikke! :tunge1:

Ikke-nyvasket penis smaker ikke så forskjellig fra nyvasket penis, men det er forskjell i lukt... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Har aldri spist en penis, så jeg vet ikke!

Jeg mener på utsida, ikke på innsida.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vanskelig å beskrive, men jeg liker den best når det er noen timer siden den ble vasket (ikke dager) da synes jeg det lukter mann av den noe som tenner meg mer. Men smaken er veldig vanskelig å beskrive, litt mildere enn den lukter kanskje... noe i samme duren som lukten ihvertfall...

Gjest *Fiona*
Skrevet

Æsj.

Fiskeaktig lukt, eller bare svett/klamt sånn som mennesker lukter når det er lenge siden de vasket seg...

Jeg ler alltid når jeg hører tåpelige vitser om hvordan jenter lukter reker etc, for det gjør ikke en jente med vanlig god hygiene. Hun lukter slik etter samleie med en fyr i så fall.

Men en penis derimot, det guffet under forhuden, DER har du reketråler, hvis jeg først skal være omtrent like saklig som enkelte morsomheter :ler:

Men det gjelder vel begge veier; uvasket menneske lukter ikke alltid blomster, sånn er det bare...

Hva den smaker i det tilfellet vet jeg faktisk ikke, da jeg nekter å suge skitten penis... det er så turn off at det holder.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Æsj.

Fiskeaktig lukt, eller bare svett/klamt sånn som mennesker lukter når det er lenge siden de vasket seg...

Mener du at han smaker sånn når han ikke har vasket seg siden morran? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har bare "smakt" på en, men den smaker ganske likt enten den er nyvasket eller ikke. Det smaker og lukter rett og slett hud, synes jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

når mannen er nydusja synes jeg det smaker godt, men dersom det har godt en stund siden sist dusjbesøk er jeg i ferd med å brekke meg! flaut både for meg å mannen det...

Skrevet

Men en penis derimot, det guffet under forhuden, DER har du reketråler, hvis jeg først skal være omtrent like saklig som enkelte morsomheter  :ler:  

Det er bl.a. derfor det er så bra med en omskjært penis :sjarmor:

Skrevet

En penis smaker ulikt alt etter som, vil nå jeg si. Har det gått noen timer siden han dusjet, men han har vært i aktivitet, svettet, vært på do og tisset etc, da smaker det helt forjævlig og lukter verre. Har han vært i ro, derimot, smaker det bare penis på en god måte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til gjest overfor: til din orientering så smaker faktisk mange f***** som reker og kan lukte litt som fisk eller reker - på tross av god hygiene!

Peniser smaker vel omtrent som noe ekkelt lim eller noe. mannen ha dyusjet først ellers er det helt krise!

Gjest Heksa Lakris
Skrevet

Jeg er kanskje litt annerledes enn de fleste her som forlanger nyvaska saker før det i det hele tatt er aktuelt å prøvesmake. Jeg blir rett og slett opphisset og utrolig kåt av at det lukter pikk, så for min del så er det en fordel at det ikke smaker sterilt. Eller såpe som det ofte også kan gjøre.

Samken er vanskelig å beskrive, men som med alt annet man putter i seg, så er lukten faktisk ganske avgjørende for smaken. Prøv f.eks å spise fisk mens du holder for nesa, da smaker det nesten null.

Gjest *Fiona*
Skrevet
Det er bl.a. derfor det er så bra med en omskjært penis

Aldri prøvd, dessverre. Men det hørtes digg ut :sjarmor:

Prøv f.eks å spise fisk mens du holder for nesa, da smaker det nesten null.

Ja, men jeg synes det er så tungvint å holde for nesa når jeg suger'n skjønner du... foretrekker å bruke hendene til andre ting. Opplevelsen ville ikke blitt den samme hvis jeg skulle holdt meg for nesa tror ejg.

Og smaken av såpe er ikke det jeg er ute etter, bare at det ikke lukter gammel guffe...

Forskjell på å barbere seg og kappe av seg hele huet, vettu.

En penis som er skylt noenlunde ren smaker rent, hud, varme og er en tusen ganger bedre opplevelse enn om du får assosiasjoner til hva han har gjort med den i løpet av dagen :-? gamle dråper med urin, svette, etc. Urk... med tanke på at de fleste gutter ikke engang TØRKER seg når de er på do, at det ligger tørket urin der, får meg til å lure på hva som foregår i hodene til enkelte.

Sørger alltid for en kjapp vask før sex hvis det ligger an til masse sex - er det snakk om en kjapp en i forbifarten kan man lempe litt på krava :sjarmor: med normal hygiene er ikke det noe problem.

Skrevet

Sambo er ALLTID nyvaska på snoppen før sex. Heldigvis!

Gjest Gjesta
Skrevet

Kan ta på en kondom først, så smaker det ingenting... :ler::ler:

Skrevet

det er forskjell fra mann til mann tror jeg, du har ikke èn smak på alle peniser, det avhenger av mannens egne lukter, hva han har spist etc.

jeg har sjelden vært særlig glad i å suge menn, nettop pga lukt og smak, og det har vært reelt nok, jeg har slitt med lukten og smaken (selv om det ikke er uvaskede peniser vi nå snakker om).

har kun truffet en som jeg faktisk nyter å suge, hva han smaker er vanskelig å si, og han har vært relativt nyvasket.... men han smaker deilig.

så, det er forskjellig Hix, både på nyvaskede og ikke nyvaskede.

foretrekker forøvrig nyvasket en så lenge. :)

Skrevet

Er jo jeg mann da men, jeg og liker og ha oral sex med kona hvis det er en liten stund siden ho dusjet/vasket seg der nede...

(om morgenen og vi har sex om kvelden)

Det er noe med lukten og smaken jeg også liker og nyter :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...