Gå til innhold

PAX garderobeskap 38 cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å pusse opp et bittelite soverom og lurer derfor på om pax garderobeskap med 38 cm dybde er dypt nok til vanlig klesoppbevaring? Det er plass til vanlige hengere der, ikke sant?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Påhviler på en vanlig henger går inn uten at du har de man kan vri på. Så vidt plass til hengere i vanlig skap

Anonymkode: c6cec...17a

Skrevet

Du får kjøpt oppheng til pax hvor man kan henge kleshengere. Men man henger da fra veggen og ut, ikke sidelengs. 38 cm funker fint til klær er min erfaring..

• Liker 1
Skrevet

Som Vimsa sier er finnes det klesstang til pax 38. Disse er kan trekkes ut, slik at det er lett å komme til det som henger innerst også.

Ikea har en god garderobeplanlegger på nett, jeg anbefaler deg å ta mål av rommet og leke deg litt med den for å se hva du får plass til.

Anonymkode: ac08c...f56

Skrevet

Vi ble nødt til å kjøpe den størrelsen pga vindu. Ble ganske sur da jeg fant at at det ikke var plass til dypere skap, men det går ganske greit. Vi kjøpte stenger som står utover, men valgte heller å sette opp flere kurver, og heller brette pentøy. Vi pleier alltid stryke skjorter før de skal brukes uansett. 

Anonymkode: 4ddf4...764

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar alle. Tenker man får inn mye mer klær om de henger «vanlig» retning i skapet, men da er det altså bare de som går utover som passer til 38 cm. Den er grei, da får vi bare planlegge garderobeskapet så vi får flere hyller der også 😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...