AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Gutten min på 3 har fått påvist trang forhud, og har betennelse nå. Hva er deres beste tips? Fikk beskjed på sykehuset å bytte bleie ofte å vaske med kamille te. Skal opereres men vet ikke når enda Anonymkode: 6e4ec...5df
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Hvordan fant du ut dette? Har dessverre ingen råd, men mistenker at min 3-åring også har problemer. Anonymkode: a9e73...9eb
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 Begge våre hadde dette. Omskjæring av begge løste problemet. Kjapt ingrep. De merket nesten ingenting. De var da 1 år gamle ca Anonymkode: aa3fd...982
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan fant du ut dette? Har dessverre ingen råd, men mistenker at min 3-åring også har problemer. Anonymkode: a9e73...9eb Begynte igår med at hadde sykt vondt og da så jeg at hele tissen var hoven. Dro til legevakt og de sendte oss til sykehus idag for å få sjekka skikkelig Anonymkode: 6e4ec...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå