Gå til innhold

Postkodelotteriet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det kommet til norge og jeg lurer på om noen har spilt der, eller vunnet der? Er vel veldig liten sjanse til å vinne i det også? 

Anonymkode: 75c45...f63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det bare svindel? 

Anonymkode: 7f2f5...c21

• 4 uker senere...
Skrevet

Spennende med noe annet en norsk tipping syntes jeg.. håper bare ikke dette er tull og tøys 

Anonymkode: ec4ee...d60

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spennende med noe annet en norsk tipping syntes jeg.. håper bare ikke dette er tull og tøys 

Anonymkode: ec4ee...d60

Det er iallefall fullstendig bortkastet å være med på. 

Like usannsynlig å vite noe som helst på dette lotteriet, som hos Norsk Tipping. 

Anonymkode: c99df...2f6

Skrevet

Det er jo godkjent av Lotteritilsynet, så regner med det ikke er svindel. 

Det er dog, nettopp, et lotteri. Det er marginal sannsynlighet for store gevinster, og det er i de fleste tilfeller bortkastede penger. Akkurat som Lotto hos Norsk Tipping. 

• 5 måneder senere...
Skrevet

Er det noe sted man kan faktisk se hvem som vinner i dette lotteriet? eller hvor mye penger de tjener? Får en skikkelig vemmelig følelse av at det er usannsynlige mengder penger som forsvinner her..

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Karamell86 skrev:

Er det noe sted man kan faktisk se hvem som vinner i dette lotteriet? eller hvor mye penger de tjener? Får en skikkelig vemmelig følelse av at det er usannsynlige mengder penger som forsvinner her..

https://www.nrk.no/ytring/et-vinnerlodd-for-gode-gjerninger-1.11493709

En av vinnerne kom i lokalavisen:

http://sorlandsavisen.no/2018/12/12/vant-i-postkodelotteriet-fikk-kjendisbesok/

De omtales visst her:

https://tvguide.vg.no/program/postkodelotteriet-vinnerne

Anonymkode: a7b2c...cc1

AnonymBruker
Skrevet

Min gamle mor på 85 år tror at det er regninger som hun må betale. Tull og tøys! 

Anonymkode: 08f1f...e91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent like marginal sannsynlighet for å vinne i dette, som å vinne hundre millioner hos Norsk Tipping... 

At folk tydeligvis gidder å kaste bort pengene sine på slikt tull, det skjønner i alle fall ikke jeg... 

Anonymkode: c99df...2f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det abonnement på minst 200kr i måneden man betaler? Jeg sjekket det ut for noen uker siden. Mener det var sånn

Anonymkode: 4eb6b...f58

• Liker 1
Skrevet

Også kalt frivillig skatt ;)

• 6 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ble "lurt" til å være med på dette. Gir meg snart. De skryter av alle disse vinnerne...er det noen her som har vunnet eller kjenner noen som har vunnet? 

Anonymkode: e217d...fae

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble "lurt" til å være med på dette. Gir meg snart. De skryter av alle disse vinnerne...er det noen her som har vunnet eller kjenner noen som har vunnet? 

Tidligere kollega av meg vant et par hundre tusen. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Eneste grunnen til at jeg ikke spiller det er deres maskott. Liker ikke det mennesket. 

Endret av Abra
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vunnet 100 kr 2 ganger spilt ca 6 mnd. 

Anonymkode: d3ed0...012

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Abra skrev (10 minutter siden):

Eneste grunnen til at jeg ikke spiller det er deres maskott. Liker ikke det mennesket. 

Er også rimelig lei av Tom Stiansen.

Anonymkode: ca8b7...d0e

AnonymBruker
Skrevet

Har spilt i 5 mnd nå. Tenkte prøve det i ett år.

Har vunnet 800.- 

Anonymkode: 1e2cd...032

AnonymBruker
Skrevet

Min mor vant 1.250.000 i fjor 😊

jeg vant 675 kr for to mnd siden 😆

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Anonymkode: 50697...45c

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har du en forventning om å vinne? de fleste vinner ikke mer enn noen små penger slik er det i de fleste pengespill. tar det heller som en bonus om du skulle vær en av de heldige.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri deltatt, men vet om flere i nærområdet som har vunnet ganske store premier.

Anonymkode: 4cfaf...1e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...