Gå til innhold

Sexy med g-string og at den synes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe av det mest sexy jeg vet er når ei deilig jente har satt seg ned og jeg kan se g-stringen hennes godt over buksekanten. Deilig å vite at hun har stringen godt oppi rumpa - og det tenner meg også at hun kanskje også vet at hun viser den frem til alle i full offentlighet😊 Er det noen kvinner her som tør innrømme at de går med bukser med lavt liv med stringen da godt synlig?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

2003 og missixty med stringen oppunder ørene. Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe mer usexy.

Skrevet

Ja. I 2003. 

Anonymkode: cf406...0c1

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. I 2003. 

Anonymkode: cf406...0c1

?

Skrevet

Altså, ca. 20 år siden jeg gikk sånn. 😅

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

2003 og missixty med stringen oppunder ørene. Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe mer usexy.

Snakker ikke om oppunder ørene.. Og jeg snakker om 2018 - mange som gjør det enda skjønner du. Det er ikke noe man sluttet med etter 2003 lol

• Liker 1
Gjest Bøff Eløff
Skrevet
5 minutter siden, Tiger1974 skrev:

Snakker ikke om oppunder ørene.. Og jeg snakker om 2018 - mange som gjør det enda skjønner du. Det er ikke noe man sluttet med etter 2003 lol

Nei, takk og lov, det er heldigvis ikke mange som gjør det lengre. :ler:

Skrevet
Akkurat nå, Bøff Eløff skrev:

Nei, takk og lov, det er heldigvis ikke mange som gjør det lengre. :ler:

Hva er det jeg ser hver sommer jeg er ute i timesvis hver dag da? Enten ser jeg string eller rumpesprekker. Kryr av sånt. Du går ikke så mye ut og ser etter det sikkert. - men jeg gjør, og jeg finner.😊

Skrevet

Jeg foretrekker truser som ikke voldtar meg bak. Og kjoler, så det hadde ikke vist likevel ;)

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, Tiger1974 skrev:

Noe av det mest sexy jeg vet er når ei deilig jente har satt seg ned og jeg kan se g-stringen hennes godt over buksekanten. Deilig å vite at hun har stringen godt oppi rumpa - og det tenner meg også at hun kanskje også vet at hun viser den frem til alle i full offentlighet😊 Er det noen kvinner her som tør innrømme at de går med bukser med lavt liv med stringen da godt synlig?

Noe av det mest deilige jeg ser er en tjukk lommebok. Hver gang en mann vifter med lommeboken ser jeg alltid etter en tekst på lommeboken som sier:

’ALT MITT ER DITT’ 

Hvis det ikke er en slik beskjed, setter jeg på en gul post-it-lapp (på lommeboken, bilen hans , kjøleskapet hans), for å gjøre dem mer sexy i mine øyne. 

I mine øyne gjør jeg dem en stor tjeneste  

Og hvis de ikke liker det kan jeg si: 

‘det er din egen feil som lot det skje, hvordan kunne du, du burde visst bedre’

altså legge skylden på andre for noe jeg selv FORETREKKER/LIKER/som følger MITT behov. 

Jeg har alltid trodd at sex er noe som utvikler, mens de fleste ser på det som ren konsumering. 

Nyting. 

Er det bare jeg som vil se et bra produkt før andre ‘nyter’? 

Hva er hensikten med å nyte, hvis det ikke er noe produksjon bak? 

Sorry meg, men det å se stygge mennesker nyte noe, det gir ikke meg noe. Null mening  gir det deg noe å se en gris konsumere burger og pommes frites

Sånn, der sa jeg det store tabuet. 

Det er TABU å nyte livet om du er frisk og vakker, helst skal du ha det jævlig, eller være selvutpekt rollemodell. 

Hva er det med alle de selvutpekte individene? Har de produsert noe? 

Nei, de bare valser rundt og leker viktige. Majoriteten gjør det. 

Er det Facebook som har gått til hodene på mange? 

Er det det at mennesker i det stille lengter etter verktøy som gjør dem ‘mektige’, selv om middelet er rævva? 

Dette var mitt supervakre bidrag, med inspirasjon fra den jevne mannen i gata. 

Anonymkode: d0030...9df

• Liker 3
Skrevet

Fortsatt ingen som har svart på det jeg spør om. Ingenting som tyder på at dette er et seriøst forum. Jeg gir snart opp😴

Skrevet

Poenget med gstring er vel at den ikke skal synes?
Rørleggersprekk på damer er ikke bedre enn på menn, altså.

• Liker 7
Skrevet
16 minutter siden, draug 75 skrev:

Poenget med gstring er vel at den ikke skal synes?
Rørleggersprekk på damer er ikke bedre enn på menn, altså.

Men den synes til de grader...😊 - og takk for det. Mest sexy plagg jeg vet og noengang er oppfunnet.

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, Tiger1974 skrev:

Sjefen min (ca 50) i barnehagen bøyde seg fram og viste g strengen, sikkert fordi buksen var altfor lav i livet. Syns det er mer sexy med kvinner som vet å kle seg skikkelig. 

Anonymkode: 63b08...4bf

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sjefen min (ca 50) i barnehagen bøyde seg fram og viste g strengen, sikkert fordi buksen var altfor lav i livet. Syns det er mer sexy med kvinner som vet å kle seg skikkelig. 

Anonymkode: 63b08...4bf

Skulle gjerne likt å se da hun gjorde det😙 Jeg liker begge deler jeg. Liker både at jentene kler seg elegant og som billige.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Whale tail er sexy!

Anonymkode: f7bf0...e80

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal gi deg runkemateriale fordi jeg ler meg ihjel av trådene dine, hysterisk morsomt. Sann historie:

I 2006 gikk jeg på videregående, og fikk en eller annen oppgave i forbindelse med et arrangement. Det betød at jeg måtte være på skolen om kvelden med 2 andre elever, 2 gutter som pleide å erte/flørte med meg. Så jeg kledde meg deretter, lav jeans med svart string og en stram genser som gikk til rett under navlen. De fikk se plenty string, som de kommenterte og ertet meg med. Enormt seksuell stemning som jeg kan kjenne på nå når jeg skriver om det.

Det var første, eneste og siste gang jeg viste stringen med vilje. Gutta fikk seg aldri noe av denne godbiten. 00tallet er et lukket kapittel og hvis lave jeans og synlig string kommer på mote igjen skal jeg skrive et sinna brev til Britney, bitch.

Anonymkode: 0eb97...a86

• Liker 3
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gi deg runkemateriale fordi jeg ler meg ihjel av trådene dine, hysterisk morsomt. Sann historie:

I 2006 gikk jeg på videregående, og fikk en eller annen oppgave i forbindelse med et arrangement. Det betød at jeg måtte være på skolen om kvelden med 2 andre elever, 2 gutter som pleide å erte/flørte med meg. Så jeg kledde meg deretter, lav jeans med svart string og en stram genser som gikk til rett under navlen. De fikk se plenty string, som de kommenterte og ertet meg med. Enormt seksuell stemning som jeg kan kjenne på nå når jeg skriver om det.

Det var første, eneste og siste gang jeg viste stringen med vilje. Gutta fikk seg aldri noe av denne godbiten. 00tallet er et lukket kapittel og hvis lave jeans og synlig string kommer på mote igjen skal jeg skrive et sinna brev til Britney, bitch.

Anonymkode: 0eb97...a86

Det kryr av lave jeans og string fortsatt, heldigvis😊

• Liker 1
Skrevet
På 25.9.2018 den 12.30, Bøff Eløff skrev:

Støtter denne.

String er generelt ikke sexy i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...