AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Så et program om ernæring og der tok de opp at soya har en høy mengde av noe som ligner veldig på østrogen, og kroppen behandler det som østrogen og at menn som får i seg mye soya fort får mannebryster, feminine trekk, blir mer emosjonelle og ustabile. En dags soyakosthold kan fort komme opp i mange ganger mengden østrogen som er i en eneste prevansjonspille. Tanker om dette? Anonymkode: b7878...efd 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Dette programmet vil jeg se, for det høres ut til å være heeeeeelt på jordet?! "mannebryster, feminine trekk, mer emosjonelle og ustabile" Anonymkode: 4442b...f9d
Gjest hind Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 Du skal få i deg mye soya for at det skal gjøre noen skade. Jeg bekymrer meg mer for menn som drikker mye melk. De får i seg for mye ekte kvinnelige hormoner.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Så et program om ernæring og der tok de opp at soya har en høy mengde av noe som ligner veldig på østrogen, og kroppen behandler det som østrogen og at menn som får i seg mye soya fort får mannebryster, feminine trekk, blir mer emosjonelle og ustabile. En dags soyakosthold kan fort komme opp i mange ganger mengden østrogen som er i en eneste prevansjonspille. Tanker om dette? Anonymkode: b7878...efd Ja, det er en gammel myte/ misforståelse. Cluet her er "ligner". Det er ikke noe som påvirker kroppens østrogen. Menn som spiser soya regelmessig har faktisk lavere forekomst av prostatakreft De samme stoffene i soya finnes for øvrig i øl (og en rekke andre grønnsaker), så om du er bekymret burde du droppe pilsen Anonymkode: d12b0...78b
Gjest hind Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 Melk derimot... https://www.metaboliceffect.com/hormones-in-milk/ Jeg lar ikke sønnene mine få spise/drikke ubegrenset med melkeprodukter for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå