Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 Får de som er i praksis penger de dagene det er helligdager? Jeg håper virkelig det siden dette er dager man ikke får jobbet, da butikken holdes stengt. Jeg taper isåfall nesten 1000 kr hvis ikke de gir meg betaling for helligdagene :-?
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #2 Skrevet 17. mars 2005 Hvis du er lærling som får utbetalt lærlinglønn, vil du få lønn når du er i praksis på helligdager også. Om du får helligdagstillegg er uklart å si, det må du undersøke med din arbeidsgiver/praksissted om. Hvis du er student/elev som ikke blir lønnet for din praksis, vil du ikke få lønn for praksis på helligdager helelr. Med mindre du går inn i ledig stilling og blir en del av personalet og faktisk er på jobb, da. Men da vil dgaen strengt tatt ikke være en praksisdag, men en arbeidsdag...
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har praksisplass i butikk gjennom Aetat og får lønn fra Aetat, så jeg er hverken lærling eller student/elev. Vet du noe om hvordan de gjør med økonomiske ytelser på helligdager?
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Jeg er i praksis via aetat og har (hittil) alltid fått lønn på helligdager. Er jo ikke din feil at det er påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå