Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er 19 år og bor med samboer, vi er på samme alder. Jeg går ikke på pilla atm fordi jeg var så dårlig på å ta den, pga tidspunktet, så jeg fikk mensen hver uke. Så jeg skulle begynne på den igjen på et bedre tidspunkt for å kunne ta den riktig. 

Men samboeren min og jeg har da hatt ubeskyttet sex en liten stund og jeg fikk for en uke siden utrolig ømme bryster, det er helt forskjellig fra slik dem er før mens ( og da varte det i 2-3 dager). I tillegg sover jeg mer enn vanlig, sovner på bussen til og fra skolen, inni mellom når jeg kommer hjem sover jeg noen timer da og jeg har ikke problemene med å sovne tidlig på kvelden heller.

Jeg tok en graviditetstest i dag, men hele testen ble lilla og samme med streken. Leste bakpå at jeg måtte ta en ny test om et par dager, hva betyr det? Er litt nervøs😅  

B2DE81C7-9C62-4C62-A1A6-C17D585E0568.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr ikke noe mer enn at du bør ta en ny test om noen dager :) 

Når forventer du å.få mens? Det er lurt å vente en dag eller to etter forventet mens før du tester for mest mulig sikkert resultat. 

Jeg ville kjøpt et annet merke når du tester igjen, jeg syntes ofte rfsu sine gir uklare svar eller at det er noe galt med de. Pass på at du leser bruksanvisningen nøye, holder testen i urin så lenge den sier, ikke søler og venter med å lese av testen når det står du skal. 

Anonymkode: 6ca67...eca

Skrevet

Det er bare det at den er ugyldig. Men som hun over meg skriver kjøp en annen type test da :)

Anonymkode: f9475...5f8

Skrevet

Jeg ville sett på den testen som negativ. 

Anonymkode: cf1c2...c28

Skrevet

Den er jo negativ.

Anonymkode: f76f6...55c

Skrevet

En strek er negativ først og fremst, og hvis jeg har tisset hakket for lenge på en pinne har den brukt å få litt farge bak i starten. Bruker å jevne seg ut til hvitt. Men streken tilsier jo at den som sagt er negativ. 

Anonymkode: c70a4...114

Skrevet

En test kan se sånn ut dersom du har tisset for lite på den. 

Den er ugyldig.

Anonymkode: e3f68...424

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...