AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #1 Skrevet 25. september 2018 Jeg og min samboer har vært gjennom et par mislykkede ivf forsøk da vi ikke har klart å bli gravid på vanlig måte. Jeg har fått konstatert de gangene jeg har testet meg at jeg har noe redusert antall sædceller. Jeg vet at det kan være mange grunner til dette, men jeg sliter bla. med at jeg er veldig varm nedentil ofte. Jeg kjøper som oftest undertøy litt for stort slik at det skal bli mer luftig, og unngår mest mulig trange bukser. Spørsmålet er om det går an å kjøpe undertøy som er mer kjølende? Jeg vet at høy temperatur er med på å redusere sædmengden. Det er en grunn til at pungen henger utenfor kroppen. Anonymkode: 5e9ac...43b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Her fikk mannen bskjed om det samme. Han lå helt nederst på skala for det som er normalt, men vi ble gravide etter 7 mnd med prøving. Er inne i 4 prøveperiode nå.. Hvor lavt antall hadde du da? Min mann er også veldig varm av seg, men det kan nok være mange andre grunner til dårlig sædkvalitet😕 Anonymkode: 03a51...306
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 Når du er hjemme så gå rundt i en diger fotballshorts sånn at pungen får dingle 😅 Anonymkode: ff877...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå