Gå til innhold

"Venninne" på nav er gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det at hun er gravid er ikke egentlig problemet her, men livsstilen hennes. Har ikke møtt henne på mange år, men snakket med henne for litt over ett år siden og da skrøt hun av at hun nyter livet på nav og ikke trenger å jobbe. Hun har festet helt enormt mye, også en del narkotika i bildet. Slik jeg forstår det er hun fremdeles ikke i arbeid. Håper hun har tatt seg sammen siden hun venter barn. 

Jeg tør ikke sette noe barn til verden siden jeg selv ikke har alt på stell enda. 

Men hva tenker dere om folk som har brukt det meste av livet på fest, narko og "morsomheter"? Som ikke har gjort noen innsats for å få ting litt på stell? Blir nesten bekyrmet for ungen..

Anonymkode: 77063...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det at hun er gravid er ikke egentlig problemet her, men livsstilen hennes. Har ikke møtt henne på mange år, men snakket med henne for litt over ett år siden og da skrøt hun av at hun nyter livet på nav og ikke trenger å jobbe. Hun har festet helt enormt mye, også en del narkotika i bildet. Slik jeg forstår det er hun fremdeles ikke i arbeid. Håper hun har tatt seg sammen siden hun venter barn. 

Jeg tør ikke sette noe barn til verden siden jeg selv ikke har alt på stell enda. 

Men hva tenker dere om folk som har brukt det meste av livet på fest, narko og "morsomheter"? Som ikke har gjort noen innsats for å få ting litt på stell? Blir nesten bekyrmet for ungen..

Send bekymringsmelding.

Anonymkode: fa65c...76e

• Liker 1
Skrevet

Lukter det litt sjalusi her? 

Anonymkode: 37e09...eb2

• Liker 8
Skrevet

Jeg tenker at du bør passe dine egne saker.

• Liker 11
Skrevet

Man vet jo aldri hvordan hun blir som Mor. 

Kan være at dette går bra, kan være at det ikke går bra. 

Har selv sett venninner komme godt ut av dette og blitt fantastiske mødre etter noen år på galeien.

Og det finnes hjelp til gravide kvinner som fortsatt ruser seg. Det er sant at det ikke burde være en vei ut av et liv i rus, men mange skjerper seg, heldigvis når de får barn.

Får håpe hun er en av dem :) 

Skrevet

Lukter det litt sjalusi her? 

Anonymkode: 37e09...eb2

Nei. Kunne ikke tenkt meg barn (enda). Stakkars henne som må gå gravid, og dra opp en unge uten å ha ting særlig på stell. Får håpe hun har fått det...

Skrevet
Akkurat nå, Perle skrev:

Jeg tenker at du bør passe dine egne saker.

Lol. Jeg er ikke det minste overrasket, dette er tråder som moralens voktere elsker ;) 

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send bekymringsmelding.

Hvorfor? 

Fordi hun har ruset seg? Hva vet TS om hun har skjerpet seg eller ikke? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...men at du vil fremheve deg selv som bedre enn henne/andre.

• Liker 5
Skrevet

Tror nok systemet har bedre kontroll enn deg. Jobber selv på føde avd.

Anonymkode: e49a5...1c9

• Liker 6
Skrevet

...men at du vil fremheve deg selv som bedre enn henne/andre.

Jeg må le litt av dere moralister. Jeg ser hvor dyrt det er å ha barn, og i dagens overfladiske samfunn der en skal ha de og de klærne, kjøre den bilen, ha den og den mobiltelefonen for å passe inn. Og den tristheten som kommer hos et barn som har den moren som aldri har råd til å kjøpe, mens venninnene får alt de peker på. 

Så dette har ingenting med å være bedre enn henne. 

Hadde jeg laget en tråd "har ikke jobb, er gravid!" Hadde jeg garantert fått kjeft her inne. 

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, Karkta skrev:

Man vet jo aldri hvordan hun blir som Mor. 

Kan være at dette går bra, kan være at det ikke går bra. 

Har selv sett venninner komme godt ut av dette og blitt fantastiske mødre etter noen år på galeien.

Og det finnes hjelp til gravide kvinner som fortsatt ruser seg. Det er sant at det ikke burde være en vei ut av et liv i rus, men mange skjerper seg, heldigvis når de får barn.

Får håpe hun er en av dem :) 

Hvis det blir kjent at gravide kvinner ruser seg blir de tvangsinnlagt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må le litt av dere moralister. Jeg ser hvor dyrt det er å ha barn, og i dagens overfladiske samfunn der en skal ha de og de klærne, kjøre den bilen, ha den og den mobiltelefonen for å passe inn. Og den tristheten som kommer hos et barn som har den moren som aldri har råd til å kjøpe, mens venninnene får alt de peker på. 

Så dette har ingenting med å være bedre enn henne. 

Hadde jeg laget en tråd "har ikke jobb, er gravid!" Hadde jeg garantert fått kjeft her inne. 

Du motsier deg selv:

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Hvis det blir kjent at gravide kvinner ruser seg blir de tvangsinnlagt.

Det er nok ikke alltid det skjer nei. Det kommer selvsagt an på omfanget. 

Vet om flere som har slitt med rus ( både alkohol og annen rus ) som kun har gått til samtaler under graviditeten. Som har kommet godt ut av det, og som i dag er fantastiske mødre. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du motsier deg selv:

Nei. For å være gravid i seg selv er ikke et problem. Det er at jeg ikke tror de vet hvor dyrt det kan bli jeg "bekymrer " meg over her.

Og folk leser hva du skriver uten store bokstaver. Er du gravid kanskje? Siden du virker så hormonell.

• Liker 1
Skrevet

Nei. For å være gravid i seg selv er ikke et problem. Det er at jeg ikke tror de vet hvor dyrt det kan bli jeg "bekymrer " meg over her.

Og folk leser hva du skriver uten store bokstaver. Er du gravid kanskje? Siden du virker så hormonell.

"De"? Du snakker altså ikke kun om din "venninne" her, men om en gruppe kvinner?

• Liker 4
Skrevet

"De"? Du snakker altså ikke kun om din "venninne" her, men om en gruppe kvinner?

Ja, den gruppen som ikke har ting på stell, men som setter barn til verden. Skriker du etter å bli sett?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"bekymrer", som i at du ikke egentlig bekymrer deg ja...

Om du reellt er BEKYMRET, SÅ FÅR DU SENDE BEKYMRINGSMELDINGER DA! (nOE hang seg  opp her).

• Liker 4
Skrevet

Ja, den gruppen som ikke har ting på stell, men som setter barn til verden. Skriker du etter å bli sett?

Hva tenkte du å gjøre med det?

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NEI

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...