Shinee Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Helsefagarbeider fagprøven er dager unna. jeg har vært mye syk siste tiden, jobbet mye men fått skrevet den generelle delen til fagprøven. Hva må jeg forbrede meg mest på ? Tips ? :D Gruer meg sånn til utspørringen og engen evalueringen . Regner med skrivingen og den praktiske delen går bra. men hva om jeg stanser helt på utspørringen ? jeg får ofte helt angst av slikt.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Sensor er vant til at lærlinger kan være nervøse, det er lov å si det! Det er viktig at du spør hvis du blir usikker. Jeg vet man kan bli felt hvis man glemmer taushetsplikt. Når det gjelder utspørringen bør du høre godt etter, og reflektere over hvorfor du har gjort det på den måten. Tror det kommer til å gå veldig bra! Anonymkode: 2469a...3c6
Shinee Skrevet 25. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sensor er vant til at lærlinger kan være nervøse, det er lov å si det! Det er viktig at du spør hvis du blir usikker. Jeg vet man kan bli felt hvis man glemmer taushetsplikt. Når det gjelder utspørringen bør du høre godt etter, og reflektere over hvorfor du har gjort det på den måten. Tror det kommer til å gå veldig bra! Anonymkode: 2469a...3c6 Takk for svar. men under utspørringen å jeg sier per ville ikke dusje likevel ( eksempel) har jeg da brutt den ? for sensorene veit vel hvilke pas jeg skal ha ?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 1 hour ago, Shinee said: Takk for svar. men under utspørringen å jeg sier per ville ikke dusje likevel ( eksempel) har jeg da brutt den ? for sensorene veit vel hvilke pas jeg skal ha ? Nå er ikke jeg helsepersonell, men ville vel sagt vedkommende, hvis de vet hvem du skal ha? Anonymkode: 53e2b...515
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #5 Skrevet 26. september 2018 15 hours ago, Shinee said: Takk for svar. men under utspørringen å jeg sier per ville ikke dusje likevel ( eksempel) har jeg da brutt den ? for sensorene veit vel hvilke pas jeg skal ha ? Tror ikke dette er det mest alvorlig, mer alvorlig å diskutere sykdommer vedkommende har. Men lurt å lese seg litt opp på taushetsplikt! Anonymkode: 2469a...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå