Gå til innhold

Beste neglesalong i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken neglesalong i Oslo er den beste, på både pris, kvalitet og holdbarhet? Må ikke være den billigste, men den der du absolutt får valuta for pengene? Begrunn svarene deres, og ikke svar her på vegne av din egen salong ;)

Anonymkode: 41ee4...383

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Med fare for å oversvømme stedet helt, eller for å gi dere gullfuglen her...Jeg synes alle bør få tilgang til stedet jeg holder av. Virker på meg at flere ikke vil dele slikt, hvorfor må de nesten forklare selv. Vi har alle forskjellige behov, så ikke alle passer en hver uansett, tenker jeg, -så hvorfor ikke dele?

Jeg har vært hos flere i årevis, alt fra dag-spa til stands på kjøpesenter ala Lakkbar, og kvalitet og holdbarhet veier tungt. Det veier også tungt å få time kjapt. 

Jeg liker aller best Kim Nails, som ligger mellom Oslo City og Gunerius. Lybekkergata.  Får time raskt, og venter gjerne på drop-inn. Om det er kø så blir jeg sittende da de tar neste i kø fortløpende.

De er fra Vietnam, snakker norsk/engelsk/vitnamesisk, er raske og presise. 

Jeg har også klaget på dårlig utført arbeide, og fått beklagelse, samt neste gang gratis.

Pleier å få te, de snakker ikke med kundene noe særlig, men snakker seg i mellom på vitnamesisk, så jeg nyter en podcast eller ser på tv-serie på app via mobilen med headset.

Både kvinner og menn er kunder, og både kvinner og menn er behandlere. Osloborgere, turister og andre folk er her. Mangfold. Noe som gjør miljøet avslappet, familieorientert og for folk flest.

IMG_5241.JPG

IMG_8841.JPG

IMG_8840.JPG

Endret av Wonders
Skrevet
3 timer siden, Wonders skrev:

Med fare for å oversvømme stedet helt, eller for å gi dere gullfuglen her...Jeg synes alle bør få tilgang til stedet jeg holder av. Virker på meg at flere ikke vil dele slikt, hvorfor må de nesten forklare selv. Vi har alle forskjellige behov, så ikke alle passer en hver uansett, tenker jeg, -så hvorfor ikke dele?

Jeg har vært hos flere i årevis, alt fra dag-spa til stands på kjøpesenter ala Lakkbar, og kvalitet og holdbarhet veier tungt. Det veier også tungt å få time kjapt. 

Jeg liker aller best Kim Nails, som ligger mellom Oslo City og Gunerius. Lybekkergata.  Får time raskt, og venter gjerne på drop-inn. Om det er kø så blir jeg sittende da de tar neste i kø fortløpende.

De er fra Vietnam, snakker norsk/engelsk/vitnamesisk, er raske og presise. 

Jeg har også klaget på dårlig utført arbeide, og fått beklagelse, samt neste gang gratis.

Pleier å få te, de snakker ikke med kundene noe særlig, men snakker seg i mellom på vitnamesisk, så jeg nyter en podcast eller ser på tv-serie på app via mobilen med headset.

Både kvinner og menn er kunder, og både kvinner og menn er behandlere. Osloborgere, turister og andre folk er her. Mangfold. Noe som gjør miljøet avslappet, familieorientert og for folk flest.

IMG_5241.JPG

IMG_8841.JPG

IMG_8840.JPG

Takk for tips! Har du prøvd akryl der? Isåfall hvor lenge varer det? (På hendene) 

Anonymkode: 41ee4...383

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Har du prøvd akryl der? Isåfall hvor lenge varer det? (På hendene) 

Jeg har ikke det. . Jeg tar alltid shellac. (Neglelakk som hardner i uv-lys på egne negler.)

Jeg tipper det varer og er pent i 2 uker ++. Den 3. uken har neglene vokst såpass at de trenger påfyll og nytt sett. Det er urealistisk for meg å tro fingrene kan holde seg perfekte utover 3-4 uker uten tilsyn.

Jeg er innmari nøye, og vil ha perfekte negler til en hver tid. De gangene jeg er på 3. uken kan du banne på at jeg har en negl som har blitt filet ned, eller fått en overhalling av meg :lol:. Klarer ikke flisete, knekte eller ujevne negler. 

Hver 2.-3. uke tar jeg fingrene med shellac og hver 3. måned tar jeg shellac på tærne også, fjerner død hud, får massasje i stolen og holder meg fast. Er det bare jeg som synes pedikyr er vondt? :vetikke: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...