Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mamma til ei nydelig jente på 6 måneder, og fikk tilbake mensen for ei uke sida. Vi ønsker oss to tette, så nå er vi sannelig prøvere igjen. Så herlig! :hjerte:

Denne gangen skal vi bare nyyyte prøvetiden for alt den er verdt. Drikke vin og ha sex når vi har lyst, uavhengig av EL, temp og alt det der. Gleder meg sånn til tida fremover og skal følge spent med på dere andre her inne. Lykke til til oss alle sammen! Det er noe helt unikt med tida før unnfangelsen, og forhåpentligvis beholder man roen og gleden selv om det berømte krysset lar vente på seg... :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Jeg (kremt...vi) skal starte prøvingen nå etter neste mens.

Gleder meg! Etter å ha lest her inne en stund, regner jeg med det tar månedsvis før vi har noe gledelig resultat.

Gjest Mayamor
Skrevet

Lykke til med prøvingen begge to. :klem:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Takk for lykkeønskning! Det trenger ikke ta så lang tid Xavia. Veldig mange blir gravide etter kort tid. (for meg tok det 1pp sist.) Men her inne er det nok flest av dem som må vente en stund.

Skrevet

Ønsker dere lykke til :)

Vi har akkurat begynt å prøve på nr 2. Har nylig sluttet med prevensjon, og har ikke sett noe til mens ennå.

Sist ble jeg gravid på p-piller, så akkurat det trenger ikke å bety noe. Håper uansett hormonspiralen kommer fort ut av kroppen. Selv om et sommerbarn hadde vært helt topp, om vi kunne valgt :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...