AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Hei 😀oppdaget nettopp denne røde flekken på tungen, ble litt stressa om det kan være farlig. Er litt øm når jeg tar på det,men ikke direkte vondt. Høres kanskje litt hypokonder aktig ut,men slik er jeg bare,ble litt bekymret hva d kan være. Kan ikke huske å ha skadet tungen på noen måte.noen som har hatt slikt på tungen? Anonymkode: 440e8...090
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Seriøst?! Anonymkode: 53193...3dd 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Seriøst?! Anonymkode: 53193...3dd Ja det er faktisk seriøst,hvordan det? Anonymkode: 440e8...090
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Du tror ett lite risp på tungen forårsaket av tenner eller noe du har spist er farlig. Derfor. Ikke rart det er lange helsekøer... Anonymkode: 53193...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 Du har nok ikke fått kreft på tunga, så slapp helt av. Anonymkode: f5fe2...cce
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #7 Skrevet 24. september 2018 Jugeblemme!!! Anonymkode: 88cd2...455
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #8 Skrevet 24. september 2018 35 minutter siden, Perle skrev: Herregud. Hvorfor så ufin? Anonymkode: 440e8...090
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #9 Skrevet 24. september 2018 Slapp helt av. Ser ut som du bare har bitt deg med tennene. Skjer stadig vekk Anonymkode: 5b47b...cc6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #10 Skrevet 24. september 2018 Det er i grunnen, når jeg tenker meg om, veldig sjelden jeg sjekker tunga mi. Men det du ser der er i hvertfall ikke noe å bekymre seg over. Med tanke på alt du putter inn der i løpet av dagen og i tillegg at munnen er full av tenner, så fremstår det for meg som at sår/rift er en naturlig variant av ei frisk tunge 😀 Noen ganger har jeg også opplevd at noe av tungebelegget forsvinner og da kan tungen se litt “flekkete” ut. Grunnen til at jeg har sett det er at da svir det og det er naturlig å ta en titt inni der 😀 Anonymkode: bc7b1...e53
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #11 Skrevet 24. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er i grunnen, når jeg tenker meg om, veldig sjelden jeg sjekker tunga mi. Men det du ser der er i hvertfall ikke noe å bekymre seg over. Med tanke på alt du putter inn der i løpet av dagen og i tillegg at munnen er full av tenner, så fremstår det for meg som at sår/rift er en naturlig variant av ei frisk tunge 😀 Noen ganger har jeg også opplevd at noe av tungebelegget forsvinner og da kan tungen se litt “flekkete” ut. Grunnen til at jeg har sett det er at da svir det og det er naturlig å ta en titt inni der 😀 Anonymkode: bc7b1...e53 Dette er en tilstand som heter geografisk tunge Ikke alle har den. Anonymkode: fc2ab...0cc
Maaaddepaaadde Skrevet 26. september 2018 #12 Skrevet 26. september 2018 Tenker folk ikke skal komentere så stygt før man er hypokonder selv, se for deg at du for kreftdiagnosen, hvor redd hadde du ikke vært da? For en hypokonder kan alle små ting innvirke på deg like strek som deg og få en dødssykdom. Altfor mye unødvendige kommentarer her, dere aner ikke hvor vondt det faktisk er og være redd for sånne små ting hele tiden! `
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #13 Skrevet 26. september 2018 På 24.9.2018 den 22.06, AnonymBruker skrev: Hei 😀oppdaget nettopp denne røde flekken på tungen, ble litt stressa om det kan være farlig. Er litt øm når jeg tar på det,men ikke direkte vondt. Høres kanskje litt hypokonder aktig ut,men slik er jeg bare,ble litt bekymret hva d kan være. Kan ikke huske å ha skadet tungen på noen måte.noen som har hatt slikt på tungen? Anonymkode: 440e8...090 Gå til lege med helseangsten din, og få tunga undersøkt i samme slengen. Du har gjerne bitt deg i tunga? Anonymkode: f3dba...f18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå