AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Jeg er slik at jeg kan sende klær jeg ikke føler jeg kan selge eller som ser bittelitt slitt ut. Jeg vasker dem ikke nødvendigvis heller, for de har jo renseri der de leveres. Men er du av de som synes at klær bør se nye ut når de sendes? Anonymkode: ab99c...1a9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Sendes hvor? Uff? Fretex? Innsamlingsaksjoner? Anonymkode: aa270...727
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendes hvor? Uff? Fretex? Innsamlingsaksjoner? Anonymkode: aa270...727 UFF Anonymkode: ab99c...1a9
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: UFF Anonymkode: ab99c...1a9 I så fall går alt av tekstilavfall dit, for det er slike containere som er kildesortering av tekstiler her. Så tar UFF selv avgjørelsen om hva som skal selges, hva som skal gis bort (?) og hva som går til resirkulering, filleryer etc. Samme med Fretex. Men skittent tøy leverer jeg ikke fra meg, altså. Vet ikke hva jeg ville gjøre med ting som må renses, det føles litt ille å måtte betale dyrt for å rense f.eks. en dress for så å bare slenge den i containeren. Men foreløpig har ikke det vært aktuelt. Anonymkode: aa270...727
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I så fall går alt av tekstilavfall dit, for det er slike containere som er kildesortering av tekstiler her. Så tar UFF selv avgjørelsen om hva som skal selges, hva som skal gis bort (?) og hva som går til resirkulering, filleryer etc. Samme med Fretex. Men skittent tøy leverer jeg ikke fra meg, altså. Vet ikke hva jeg ville gjøre med ting som må renses, det føles litt ille å måtte betale dyrt for å rense f.eks. en dress for så å bare slenge den i containeren. Men foreløpig har ikke det vært aktuelt. Anonymkode: aa270...727 Har sett flekkete dresser blitt solgt på Fretex... Så, hvordan det er med vaske-og renserutiner der de mottar brukt tøy vet jeg ikke. Anonymkode: 2ba86...d5d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: I så fall går alt av tekstilavfall dit, for det er slike containere som er kildesortering av tekstiler her. Så tar UFF selv avgjørelsen om hva som skal selges, hva som skal gis bort (?) og hva som går til resirkulering, filleryer etc. Samme med Fretex. Men skittent tøy leverer jeg ikke fra meg, altså. Vet ikke hva jeg ville gjøre med ting som må renses, det føles litt ille å måtte betale dyrt for å rense f.eks. en dress for så å bare slenge den i containeren. Men foreløpig har ikke det vært aktuelt. Anonymkode: aa270...727 har hørt at alle klær de gir videre må gjennom en renseprossess uansett. men jeg lever selvfølgelig ikke fra meg tøy som lukter svette eller det er sølt mensen i liksom 😛 Anonymkode: ab99c...1a9
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #7 Skrevet 26. september 2018 Får ikke til å gi fra meg uvaskede klær, enten de skal til Ukraina eller Fretex. Klær som kun må renses tror jeg ikke jeg har en gang. Anonymkode: bd76a...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå