MG97 Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Hei! I april/mai 2017 fjernet jeg P-staven min, fordi samboer og jeg ønsker oss barn. Før jeg startet på prevensjon hadde jeg fast menstrasjon. Etter jeg sluttet hadde jeg mensen hver 14.dag, ikke noen mellomblødninger, men ordentlig mensen. Jeg har fått skrevet ut Primolut for å få kontroll. Jeg og samboer har jevnlig sex 2-3 ganger i uka, noen uker mindre, andre uker mer. Siden menstruasjonen har vært så ustabil har det vært vanskelig å vite om jeg har eggløsning. Jeg var hos gynekolog etter mensen, og han sa at alt så normalt ut og at det begynte å nærme seg eggløsning. Vi ønsker oss så inderlig å bli gravide i 2018. Jeg sluttet på primolut i mai, hadde vanlig mensen i juni 2018, etter dette har mensen vært fraværende. Er det noen som har tips, råd eller hva som helst? På forhånd tusen takk❤️
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #2 Skrevet 25. september 2018 Jeg ville kjøpt eggløsningstester og prøvd en stund og evt. Begynt å ta temperaturen. lykke til! Anonymkode: 835fc...8ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå