AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er student og har ikke råd til å reise til veterinær viss det ikke er noe. Sier flertallet her at jeg må til veterinær med pus, så gjør jeg det. Jeg vil bare sjekke så pls ikke kall meg uansvarlig og alt mulig som ikke har reist til veterinær med pus. Uansett, min 6 år gamle kastrerte hannkatt har 2 ganger denne måneden blødd i sengen min. Det er en liten flekk som han ikke skjuler, men slikker på om han kommer over flekken. Selvfølgelig fjernet jeg lakenet når han hadde «flekket» blod på lakenet. Den andre gangen hadde han ligget på puten min! Og der var det en liten flekk av blod. Han har også en liten utvekst på brystet. Ser ut som en ganske utstående vorte. Den er liten, omtrent som en flått som har sugd en liten stund. Er det farlig? Han er kjempekosete, som han alltid har vært og spiser godt, er trygg og viser ikke smerte eller noe(men selvfølgelig, han kan skjule det.) Men jeg er vant med at katter blir aggressive eller reserverte om de har vondt, men han er helt normal. Høres dette farlig ut? Jeg kan legge ut bilde av utveksten om det er ønskelig. Jeg vil bare det beste for godgutten min, og bruker så mye penger jeg bare må om han er syk, men så sagt så vil jeg ikke reise dit for å finne ut at det ikke er noe. Anonymkode: dd69f...719
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Her er bilde, legger ut uansett. Det er litt zoome inn. Anonymkode: dd69f...719
Infinitum Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Dra til vetn, høres ut som krystaller i urinen som han har lekket i søvne. Billig å gjøre noe med 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå