AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Jeg fikk vite her av min datter på 7 år her om dagen at sist hun var his sin far fikk hun på en bleie. Eller trusebleie som han så pent kaldte det. Vår datter har ikke no nattlige problemer og har da ingen behov for dette. Da hun sluttet med bleie for en god del år siden. Grunnen til at hun fikk på dette var at hun på kvelden hadde sprutbæsj, som hun selv så pent kaller det. Og at hun da fikk på bleie for kvelden for og unngå uhell. Altså, frøkna har hatt løs mage her hjemme også, men og ta på hu en bleie er en tanke som aldri har slått meg. Da jeg veit at hun kommer seg fint nok på do i tide. Kjenner at jeg blir meget irritabel av at far da tar på bleie da dette er ei jente som går i 2.klasse når jeg som mor ikke ser behovet for det. Han sjønte ikke helt greia med at jeg reagerte og at det er greit og hindre uhell som han så pent skrev til meg. At frøkna ikke hadde noe motforestillinger til det. Men igjen da tenker jeg, vi er 7 og hører fortsatt på hva mamma og pappa sier. Enn så lenge.. Er jeg bare helt teit og overreagerer? Anonymkode: 2623c...017
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Fullstendig unødvendig med bleie, men jeg synes du overreagerer. Anonymkode: 68035...e56 16
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fullstendig unødvendig med bleie, men jeg synes du overreagerer. Anonymkode: 68035...e56 Overreagerer « som vi så pent kaller det». Anonymkode: 11890...2d7 11
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Jeg ba ungen min ha på det en gang i 1. klasse ifm omgangssyke-i tilfelle uhell grunnet kraftig diaré. Tom voksne kan drite på seg ved omgangssyke. Du overrragerer. Hun hadde sprutsjbæsj! Anonymkode: 6d32f...8b1 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Fullstendig unødvendig med bleie, men jeg synes du overreagerer. Anonymkode: 68035...e56 Hvordan i alle dager sier du at TS overreagerer? Jeg ville ha vært rasende om noen tok bleie på mitt barn på 7 år! For det første kan dette har stor mentalt konsekvenser for et såpass gammelt barn! Og dere andre som ville ha tatt på 7 åringer som har løs magen bleie må virkelig ta dere sammen. Utrolig late mennesker. Anonymkode: 96591...760 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #7 Skrevet 24. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ba ungen min ha på det en gang i 1. klasse ifm omgangssyke-i tilfelle uhell grunnet kraftig diaré. Tom voksne kan drite på seg ved omgangssyke. Du overrragerer. Hun hadde sprutsjbæsj! Anonymkode: 6d32f...8b1 Sier ikke at voksne ikke har uhell. Vi alle har a nok bremsespor i trusa fra tid til annen. Forskjell på omgangssyke/diaré enn bittelitt sprutbæsj? Men takker for svar iallfall. Fått svar på det jeg har lurt på 🙂 Anonymkode: 2623c...017
Raven.Writingdesk Skrevet 24. september 2018 #8 Skrevet 24. september 2018 Om datteren din på 7 år jevnt over er såpass plaget med løs mage at både du og far kjenner til dette burde dere ta henne til lege. Kanskje hun har kumelk allergi eller andre årsaker som forklarer at hun har uhell. 3
abc123detvardet Skrevet 24. september 2018 #9 Skrevet 24. september 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: når jeg som mor ikke ser behovet for det. lol 5
Raven.Writingdesk Skrevet 24. september 2018 #10 Skrevet 24. september 2018 ... og til spm ditt: ja. Du er teit og overreagerer. Med mindre hun har kronisk løs mage og dermed det er høy risiko for at far vil ta på henne bleie ofte. Da er du noe langt verre: neglisjerende foreldre som ikke følger opp helsa til ungen sin. (Samme gjelder far) 5
Rotemor Skrevet 24. september 2018 #11 Skrevet 24. september 2018 1 minutt siden, veggteppe skrev: ... og til spm ditt: ja. Du er teit og overreagerer. Med mindre hun har kronisk løs mage og dermed det er høy risiko for at far vil ta på henne bleie ofte. Da er du noe langt verre: neglisjerende foreldre som ikke følger opp helsa til ungen sin. (Samme gjelder far) Enig. Helt tåpelig å reagere på. Far tok et valg av hensyn til madrasser og nattestyr... Storm i vannglass!! Lykke til videre når dette var vanskelig..... 10
Tøytigern Skrevet 24. september 2018 #12 Skrevet 24. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i alle dager sier du at TS overreagerer? Jeg ville ha vært rasende om noen tok bleie på mitt barn på 7 år! For det første kan dette har stor mentalt konsekvenser for et såpass gammelt barn! Og dere andre som ville ha tatt på 7 åringer som har løs magen bleie må virkelig ta dere sammen. Utrolig late mennesker. Anonymkode: 96591...760 Krisemaksimering. Ungen var hos faren og han så vel hva hun trengte der og da. Djesus, slipp tøylene og slutt å detaljstyre. 6
Tøytigern Skrevet 24. september 2018 #13 Skrevet 24. september 2018 Akkurat nå, Rotemor skrev: Enig. Helt tåpelig å reagere på. Far tok et valg av hensyn til madrasser og nattestyr... Storm i vannglass!! Lykke til videre når dette var vanskelig..... Dette. Det skal bli en morsom reise. 5
Rotemor Skrevet 24. september 2018 #14 Skrevet 24. september 2018 (endret) 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Dette. Det skal bli en morsom reise. Helt latterlig og i tillegg bruke argumentet at en kvinne er bedre egnet til å ta denne vurderingen enn en mann. Herregud..... Endret 24. september 2018 av Rotemor 5
Raven.Writingdesk Skrevet 24. september 2018 #15 Skrevet 24. september 2018 1 minutt siden, Rotemor skrev: Enig. Helt tåpelig å reagere på. Far tok et valg av hensyn til madrasser og nattestyr... Storm i vannglass!! Lykke til videre når dette var vanskelig..... Jeg kunne tatt på meg sjøl bleie om jeg var så dårlig i magen at jeg hadde uhell. Mye kjipere å må stå opp klokka fire på natta og gå i dusjen og gjennomføre fullt sengeskift. 8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #16 Skrevet 24. september 2018 Just now, Tøytigern said: Krisemaksimering. Ungen var hos faren og han så vel hva hun trengte der og da. Djesus, slipp tøylene og slutt å detaljstyre. De fleste oppegående foreldre er ikke såpass lat at de slenge på en bleie på en 7 åring fordi de har diaré . Bryr meg fint lite om det er far, mor, bestemor eller Covfefe som har gjort det. Anonymkode: 96591...760
Rotemor Skrevet 24. september 2018 #17 Skrevet 24. september 2018 Akkurat nå, veggteppe skrev: Jeg kunne tatt på meg sjøl bleie om jeg var så dårlig i magen at jeg hadde uhell. Mye kjipere å må stå opp klokka fire på natta og gå i dusjen og gjennomføre fullt sengeskift. Samme her. Hva som helst for å slippe det! 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #18 Skrevet 24. september 2018 Vi alle her har vell litt løs mage fra tid til annen. Og si at noen ikkke følger opp helsa til barna sine er vell ganske godt gjort uten og vite noen ting. Er ikke sånn at dette er er vanlig problem i hverdagen. Er derfor jeg bare lurer litt ang det med bleie når man er såpass stor. Ikke noe annet og det gir ikke folk grunn til og dømme og være ufine av den grunn. Spurte om jeg overreagerer, noe tydeligvis gjør som nesten alle her skriver. Itte no meir Anonymkode: 2623c...017
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #19 Skrevet 24. september 2018 Tja, så det kan sprute ut fra beinåpninger eller opp ryggen? Tror ikke dere har småbarn som fortsatt bruker bleier som har skikkelig blow out.... ingen bleie er god nok for en supergiga vulkan utbrudd fra Uranus. Anonymkode: 96591...760 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #20 Skrevet 24. september 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i alle dager sier du at TS overreagerer? Jeg ville ha vært rasende om noen tok bleie på mitt barn på 7 år! For det første kan dette har stor mentalt konsekvenser for et såpass gammelt barn! Og dere andre som ville ha tatt på 7 åringer som har løs magen bleie må virkelig ta dere sammen. Utrolig late mennesker. Anonymkode: 96591...760 Med mindre faren er amøbe mente han sikkert bare godt med det og jeg skjønner tankegangen hans. Hvilke store mentale konsekvenser tror du det kan få frøken psykiater? Anonymkode: 68035...e56 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå