AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Hei! Jeg går mye i marka med hunden min, og det er som regel vått/mye gjørme! Liker ikke å gå lengre tur i gummistøvler. Har derfor bestemt meg for å kjøpe meg et par nye tursko (har et par fra før, men de er korte så tråkker fort over og blir våt). Har noen kriterier: - Må være høye (ala denne høyden: https://www.google.no/search?q=fjellsko&client=ms-android-samsung-gs-rev1&source=android-browser&prmd=ismvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiluZzrrNTdAhXLUlAKHVoNCZ0Q_AUICSgB#imgrc=GfEpU1dmbOcKIM: ) - Må være vanntette - Må være lette, jo lettere jo bedre - Gode å gå i (går fort turer på 2-3 timer) Tips? Tenker de ikke bør være mye dyrere enn 1500,-. Om det er noen andre turglade her, tar jeg også i mot tips til klær som er gode nå som det blir kaldere ute (bukser, regnklær..) Anonymkode: 589ea...950
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 HOKA Tor Ultra W Verdens beste sko ❤️ Litt dyrere enn du vil ha, men lover at du ikke kommer til å angre! Anonymkode: 8d54f...038
Hanne67 Skrevet 25. september 2018 #3 Skrevet 25. september 2018 Jeg har disse, og er godt fornøyd: https://www.xxl.no/viking-rondane-gtx-fjellstovel-unisex-brun/p/1109883_2_style Ut dagen idag har de også 25% rabatt. De er tette ved der skolissene er, så man blir ikke våt før man tråkker over, og de er ganske høye. Muligens noe stive, men solide.
LittDiva Skrevet 25. september 2018 #4 Skrevet 25. september 2018 Jeg har Salomon hiking sko og er superfornøyd! De kostet rundt 1500. 1
Stina234 Skrevet 25. september 2018 #5 Skrevet 25. september 2018 Jeg bruker Salomon ultra. Er superfornøyd med dem, stødige, behaglige og tørre. Men som med alle fjellsko så må man passe på å impregnere dem av og til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå