AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Hva mener du om det og hvilken erfaring har du? Anonymkode: 686c7...0b5
Missy77 Skrevet 24. september 2018 #2 Skrevet 24. september 2018 Nei. Men hvis jeg får orgasme med han og han er dyktig og kjemien i senga stemmer så får jeg lett følelser. 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Nei, syns tauene hindrer fri bevegelse:-) Anonymkode: a7587...d95 1
SlemUlv Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Nei, jeg binder meg til personer før jeg har sex med dem 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 1 hour ago, Missy77 said: Nei. Men hvis jeg får orgasme med han og han er dyktig og kjemien i senga stemmer så får jeg lett følelser. Samme her. Anonymkode: f94b3...c7d 4
Hr. Aktiv Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 Jeg driver ikke å sprader rundt å plukker damer her og der. Men finner jeg ei dame som vil leke med meg hvis vi blir kjent så er det greit. Får jeg følelser så er det også greit, men har nok avtalt på forhånd hva vi gjør hvis ting skjer. Er det ei jeg ikke "passer" sammen med holder jeg avstand å motsatt, men er det ei som jeg kan passe sammen med så tar jeg det stegvis, men er åpen å ærlig på at jeg har følelser. Selv om jeg er mann så er jeg ganske myk inni meg. 1
Katten.2.0 Skrevet 25. september 2018 #7 Skrevet 25. september 2018 Selvfølgelig. Man knytter bånd med hverandre under sex og med alt som hører til (jeg takler ikke tøm og røm). Med mine FFs har jeg alltid hatt en relasjon som er et sted mellom venn og kjæreste.
UhmmHæ? Skrevet 25. september 2018 #8 Skrevet 25. september 2018 Kan ha sex med hvem som så helst og glemme dem dagen etter. Må være noe mer enn sex. Binder meg ofte til de som lukter godt, er gjerrig med godsakene, har vakre fingre, er litt frik i senga, bruker ikke tenna og har egne meninger. Litt overvekt ingen hindring.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #9 Skrevet 25. september 2018 Nå har ikke jeg ONS, selv pulekompisen jeg hadde datet jeg, før vi hadde sex. Og skal jeg ha sex med noen, må jeg like de godt, og er det en pulekompis, så vil vi jo bare bli bedre kjent, ha masse bra sex, og da får jeg følelser. Så har funnet ut at det ikke passer for meg. Anonymkode: 9a192...7d4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 #10 Skrevet 25. september 2018 Kun gjort det en gang, og det er ham jeg er gift med. Det var imidlertid ikke forelskelse eller slike følelser i starten, bare en vanvittig seksuell tiltrekning, som nærmest føltes som en avhengighet. Jeg ville ikke ha en slik mann som ham, men den seksuelle kjemien var berusende. Tok bort all fornuft. Jeg kunne love meg selv at det var siste gang, men ved første anledning hoppet jeg til sengs med ham igjen. Forelskelse kom da han overrasket meg med å være dypere enn jeg trodde, og mer hengiven og seriøs enn jeg hadde hatt tiltro til. Han påstår at for ham var det kjærlighet fra første møte. Fra min side var det seksuell galskap fra første møte (selv om det tok et par uker før vi hadde sex). Jeg har aldri i mitt liv hatt så lyst på en mann. Jeg ble elektrisk bare jeg tenkte på ham. Hadde det ikke vært for dette hadde han nok ikke fått tid og anledning til å få vist meg andre sider, og hadde det ikke vært for dette tror jeg ikke at jeg hadde valgt å etterhvert overse at han var så totalt annerledes enn det jeg hadde sett for meg som "mannen i mitt liv". Så fra min side iallefall vokste forholdet ut fra det seksuelle. Med andre menn har det seksuelle vært en følge av allerede eksisterende følelser, og jeg har gjerne hatt god sex med dem videre etter at følelsene ble borte, uten at det bant meg til dem. Husker at en eks anklaget meg for å være svært lite kvinnelig i min seksuelle nytelse. At jeg bare brukte ham for sex, som at han var en ting. At andre kvinner normalt la følelser i slikt, men at jeg var mer slik man normalt tenker at menn oftere er, kun opptatt av nytelsen. Så til spørsmålet i HI må jeg kanskje svare nei, men gi det mellom februar til august et år, der det er magisk seksuell tiltrekning og fantastisk god sex, så overtaler gjerne underlivet hodet og hjertet om at han her, han MÅ vi beholde! Anonymkode: 85f22...714
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #11 Skrevet 2. oktober 2018 Kan få mer følelser om sexen er veldig bra, men ikke sånn at man binder seg veldig nødvendigvis, kan fremdeles holde det på et pulevenn-nivå for eksempel. Men den seksuelle interessen øker veldig når alt klaffer i senga, og det kan føles litt mer som en skikkelig crush og ikke bare ren seksuell tiltrekning. Anonymkode: d2ac9...d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå