rumpeldunk Skrevet 17. mars 2005 #1 Skrevet 17. mars 2005 Hei og hå. Det nærmer seg for Rumpeldunk nå. Bare 5 heile dager igjen..... Men nå må jeg få litt hjelp av dere kjære medsøstre. Har jeg tenkt på alt? Har jeg husket alt? Skriver en liten liste je, og hvis dere kommer på noe som jeg burde tengt på, eller noe, SÅ GI BESKJED.....PLIIIIS::::::::::::: * Brudekjolen: Kler på meg på brudesalongen, og ja da, strømpebånd er også på plass * Dressen hans: Hans derss, brokadevest, mansjettknapper og skjorte er på plass. * Brudebukett og kosett er ferdig til å hentes kl 11:00. De på blomsterbutikken hjelper han og feste kosetten * Blomsterdekorasjonene blir levert på hotellet kvelden før, og skal stå på et kjølerom, med temp på 9 grader. * Hotellet dekker på, mens jeg setter ut blomster og pynt før gjestene kommer. * Har ordnet med tung vase til brudebuketten, som er pyntet slik at også baksiden blir fin, og pyntesteiner til å ha i vasen for at "staven" på brudebuketten skal stå støtt er ordnet * Har kjøpt flotte lys fra Løyten Lys * Har ordnet med fat og skåler å ha de flotte lysene på, samt gullsand som skal være på fatene sammen med lysene * Har kjøpt grønn konditorfarge til å ha i vannet på en del blanke blomstervaser, skal blande det til hjemme, og ha det på flasker. Heller det over på vasene kvelden før * Har bestilt ei fantastisk bryllupskake, som mor og far henter og bringer til hotellet den dagen * Resten av kakene leverer folk på hotellet dagen før, det er klarert med hver enkelt * Pynt til kransekaka er levert til ho som lager den * Mat er ordnet i forhold til vegetar, glutenfritt, og div allergier * Vielsen filmes, den er ok * Vi har folk som hjelper å ta bilder * Film til videokamera, og flere fotokamera er innkjøpt * Batteri i fotokameraene er heilt nye * En person har annsvar for filming av alle taler etc * Ringene er kjøpt og betalt * Jeg sminker meg selv * Brudepynting er bestilt, og alt er klart for hår-oppsett * Fotografen er ordnet * Taffelmusikk/bakgrunnsmusikk er i boks * Gavebordet blir stående på et låsbart rom like ved salen på hotellet, ett tomt rom, som bare blir brukt til denslags * Brudesvitten er bokket, fra 22 til 24 mars. * Annonse i avisen er bestilt * Sko, strømpebukser og undertøy er i orden * Hjelp til transport av alle gavene, kakerester, blomster, lys, og ting og tang dagen etter er fikset * Morgengaven er i boks Hmmm Var det mer da tro...? Jeg tror jeg har alt i boks nå....... ...eller er det noe jeg har glemt? Noen som kan si fra................
linky Skrevet 17. mars 2005 #2 Skrevet 17. mars 2005 ser ut sok om du har det meste under kontroll. lykke til på bryllupsdagen..
blomma Skrevet 17. mars 2005 #3 Skrevet 17. mars 2005 Det virker som om du har alt under kontroll. Det eneste jeg har aa legge til (og som du sikkert har ordnet?) er: Bordplan brudevals lommetorkle (for felte taarer) taleliste/toastmaster snacks/snack-skaaler Noen tips til sminking: Bruk vannfast maskara Unngaa for mye skimmer paa oyenskyggen da det kan reflektere lyset paa bildene Du kommer til aa faa en FLOTT og UFORGLEMMELIG dag. Gratulerer og lykke til!!!
tommeline Skrevet 17. mars 2005 #4 Skrevet 17. mars 2005 Vil bare si lykke til og kos deg på den store dagen!!! Ble matt av å lese listen din, men ser ut til at du har alt under kontroll!
Miori Skrevet 17. mars 2005 #6 Skrevet 17. mars 2005 For meg ser det ut til at du har alt under kontroll!!!:=) Lykke til
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2005 #8 Skrevet 17. mars 2005 Lykke til og husk å si JA i kirken Håper vi får ett laangt referat fra den store dagen!
Blueberry Skrevet 17. mars 2005 #9 Skrevet 17. mars 2005 Slapp av. Du har nok alt under kontroll. Håper å få se bilder av deg i kjolen din. Den er jeg veldig spent på. Lykke til og kos deg på dagen din!
lucky Skrevet 17. mars 2005 #10 Skrevet 17. mars 2005 I tillegg til det blomma skrev, så ser det nok ut som alt er i boks Er det til onsdag du gifter deg? Lykke lykke til Gleder meg til referat og bilder
rumpeldunk Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2005 Takk formange tilbakemeldinger kjære dere...!! Og jo, alt på Blommas liste er ordnet......bortsett fra snaks/snaksskåler..... Hmmm, det hade jeg faktisk ikke tengt på.... Tja.... skåler med feks, peanøtter, saltstenger etc, eller potetgull osv..... Det var jammen en god idè....... Takk for tipset Blomma..... Bilder kommer nok fra dagen min....
Gjest Pamella - ikke innlogget Skrevet 17. mars 2005 #12 Skrevet 17. mars 2005 Hva med noen til å pakke opp gavene og registrere hvem dere har fått hva fra? Hvis dere ønsker å pakke opp selv kan det likevel være lurt å ha en bok der dere skriver opp hva som er fra hvem. Pam
fant Skrevet 17. mars 2005 #13 Skrevet 17. mars 2005 Det er mye å tenke på og få orden på en slik dag, men det ser ut som du har fått med deg alt Men, har dere fått ordnet med transport fra kirken til festlokalet (viss det er nødvendig)? Ønsker dere lykke til på den store dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå