AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #1 Skrevet 24. september 2018 Er det farlig å sitte å hoppe/sprette på sånne store yogaballer? Er i starten av 2. trimester. Var på gravidtrening så tror jo instruktøren vet hva hun driver med. Synes det var litt ubehagelig nedentil etterpå, men fikk ikke noe direkte smerter.. Anonymkode: 38c93...4fb
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #3 Skrevet 24. september 2018 Det er jo anbefalt å trene med yogaball som gravid, det er bra for bekkenet. Trenger jo ikke hoppe helt vilt rundt med fare for å skade seg, men jeg har en stor yogaball hjemme som jeg sitter mye og humper på 🤣 Anonymkode: 2bb3b...7d7 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det farlig å sitte å hoppe/sprette på sånne store yogaballer? Er i starten av 2. trimester. Var på gravidtrening så tror jo instruktøren vet hva hun driver med. Synes det var litt ubehagelig nedentil etterpå, men fikk ikke noe direkte smerter.. Anonymkode: 38c93...4fb Og det var nok ubehagelig fordi du trener muskler du vanligvis ikke trener Normalt å bli støl etter trening! Anonymkode: 2bb3b...7d7 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 1 time siden, Minlillesky skrev: Du kunne spurt instruktøren? Hun skrev etterpå.. Tipper derfor at det var etter trening og at instruktør ikke var tilgjengelig... Anonymkode: 12cd4...71a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 Ble litt revet med under treningen da jeg synes det var gøy å trene igjen! Ubehageligheten kom etter treninga og dermed bekymringene (som sikkert er unødvendige) Men ville derfor høre litt rundt her 😁 TS Anonymkode: 38c93...4fb
AnonymBruker Skrevet 24. september 2018 #7 Skrevet 24. september 2018 Det hadde jo vært ganske useriøst av en gravidtrening å ha øvelser som er farlige for gravide da! Det er sikkert ikke farlig og bra gjort av deg å holde deg i aktivitet under graviditeten Anonymkode: 2bb3b...7d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå